»Roko na srce, potniškega prometa tam, če ga v 50 letih letališča ni bilo, verjetno tudi ne bo, bi se pa dalo izvajati druge dejavnosti.«
»Če želiš izvajati te dejavnosti, mora biti letališče mednarodno, kar mariborsko je. To je njegova velika prednost.«
»Vse ostale možnosti so časovno bolj zamudne, verjetno stroškovno bolj negativne, zaprtje letališča pa tudi ni rešitev v danem času.«
»Želela bi si, da kitajski najemniki, ki so se sami odločili in odpovedali 15-letno najemno pogodbo, s svojimi ravnanji ne škodujejo Republiki Sloveniji in letališču Maribor ter nam omogočijo, da poiščemo dolgotrajno rešitev za letališče.«
»Žal mi je, da je od velikopoteznih načrtov in sanjskih obljub kitajskega najemnika ostalo tako rekoč nič.«
»Zakaj je politika v preteklosti pustila, da so dostopne poti za državno infrastrukturo strateškega pomena v zasebni lasti, je vprašanje zanje, mi pač moramo zagotoviti, da letališče lahko funkcionira.«
»Vse je v lasti ministrstva za infrastrukturo.«
»V tem trenutku so naše dejavnosti usmerjene v vzpostavitev osnovne ravni delovanja in njegovo stabilizacijo, v nadaljevanju pa so mogoče tudi dodatne dejavnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju