»V ZD-ju Ljubljana, kjer imamo več kot 400 tisoč opredelitev pacientov v ambulantah osnovnega zdravstva, je to število majhno, kar nas veseli.«
»Pacienti so potrebovali recepte za zdravila, ki niso nujna, zdravila, ki se kupijo v prosti prodaji, želeli so se opredeliti v ambulanti za neopredeljene zavarovane osebe, čeprav velja, da se pacienti v tovrstnih ambulantah opredelijo ob zdravstveni težavi, kar je tudi objavljeno na naši spletni strani. Tudi v drugih primerih so informacije objavljene na naši spletni strani.«
»Tovrstno dnevno posodabljanje dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat ažurirane podatke.«
»Tovrstno dnevno posodabljanje dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat posodobljene podatke.«
»Mi pogledamo javno dostopne baze, ki so takšne, kot so. Nekateri podatki so zelo v redu, nekateri pa so tudi malo zastareli, potrebni ažuriranja.«
»Na primer, poklicali smo ginekološko kliniko, takoj dobili številko in kdaj lahko pokličejo. Zelo so odzivni, se trudijo in vidiš, da se stvari hitro rešujejo. Je pa kar veliko teh žalostnih zgodb, ko povedo, kolikokrat so klicali, pa jim nihče ni dvignil slušalke.«
»Če se bo število povečalo, pa bo vsekakor treba zagotoviti dodatne kadre.«
»Obžalujemo, da ZZZS ni prepoznal potreb svojih zavarovancev že bistveno prej in področja uredil v prid hitremu postopku izbire osebnega zdravnika pri osebah, ki so iz različnih razlogov bile in so še brez njega.«
»Veseli nas, da smo poleg vseh interventnih ukrepov, ki smo jih sprejeli, da bi ljudem omogočili čim hitrejši dostop do primarne ravni, ljudem omogočili tudi takojšnji dostop do sogovornika, ki jim pomaga pri iskanju informacij, ki jih nujno potrebujejo.«
»Z uvajanjem novih in optimizacijo obstoječih klicnih centrov ter z objavo neposrednih kontaktnih podatkov delavcev ZZZS-ja na spletu in z uvajanjem ter spodbujanjem spletnih elektronskih rešitev ZZZS-ja vedno učinkoviteje razbremenjuje svoje vstopne telefonske točke ter izboljšuje dostopnost svojim strankam do informacij in storitev.«
»Ugotavljamo, da se je zaradi teh naših dejavnosti odzivnost ambulant postopoma izboljšala, saj je bilo po zadnjem merjenju približno 80 odstotkov ambulant odzivnih na telefonske klice.«
»Gre za zelo konkretna vprašanja, ki zahtevajo konkretne odgovore, ki zahtevajo vpoglede v različne javno dostopne baze.«
»Po njegovih besedah vpogledi v različne baze, denimo baze Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije, operaterjem vzamejo nekaj časa.«
»Na koncu bi si želel imeti klicni center, v katerem je povezano pravzaprav vse, vsi zdravstveni domovi, vse bolnišnice, tudi društva z društvenimi telefoni.«
»Ko je treba ponuditi psihično oporo, bolj poglobljeno razlago posameznih bolezni, bi bil klic preusmerjen na svetovalce na društvenih telefonih. Teh društvenih telefonov je po našem vedenju v Sloveniji vsaj 50.«
»Zveza pacientov v novem klicnem centru za zdaj ne bo sodelovala, se pa vidijo v naslednjem koraku.«
»Izvajalci nimajo pravne podlage za izdajo takšnih računov.«
»Izvajalci bodo upravičene stroške prejeli povrnjene od Slovenskega regionalno-razvojnega sklada.«
»Naše poizvedovanje temelji na medsebojnem zaupanju, ki ga uspemo vzpostaviti.«
»Delo klicnega centra ocenjuje kot dobro.«
»Zaradi skrajne nujnosti, ki da je niso mogli predvideti.«
»Vzpostavitev profesionalnega klicnega centra in dodatna IT podpora ni nepredvidljiv dogodek, saj je v načrtu že dalj časa.«
»Državna revizijska komisija lahko razume naročnika tudi glede finančnih sredstev, vendar pridobitev finančnih sredstev ni nepredvidljiv dogodek.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Razmere še obvladujemo, na elektronska sporočila odgovorimo najpozneje naslednji dan, na termin pa se čaka osem delovnih dni.«
»Če smo prej izdali približno 2500 potrdil mesečno, smo v zadnjem mesecu izdali 6000 potrdil. Samo v prvih petih delovnih dneh junija smo že izdali 2500 potrdil.«
»Velik naval na tej lokaciji je tudi posledica tega, da je edina, ki je odprta tudi v popoldanskem času.«
»Krizni klicni center, ki nepretrgoma deluje že 75 dni, je opravil veliko delo v boju zoper neresnične, slabe in zavajajoče informacije, ki so krožile.«
»Svet so preplavile najrazličnejše neresnične, slabe, pa tudi zavajajoče informacije, ki dokazano lahko vplivajo na javno zdravje.«
»Ključ do dobrega dojemanja javnosti je zelo enostaven – kakovostna informacija, ki mora biti zanesljiva, kredibilna, preverjena in iskrena.«