»Z izjemo nekaj minut se celoten film razplete v sodni dvorani.«
»Beseda za besedo, pogled za pogledom in skozi telesno govorico se nam razkrivajo družbena protislovja sedemdesetih let v Franciji, ki pravzaprav spominjajo na današnja.«
»Dobimo pa tudi dober psihološki portret radikalne osebnosti, ki jo oblikujejo zgodovinske in socialne razmere.«
»Režiser Cédric Kahn s svojim minimalističnim pristopom, ki ga izpelje dosledno in brez prestopov začrtanih smernic, skozi osredotočenost na ključne podrobnosti pusti govoriti sami zgodovini.«
»Morda počasi spoznavamo, da nas ta intenzivna neoliberalna kultura očesa, ki jo živimo, ubija, nas prazni in hromi.«
»Morda bolj zaupamo tudi človeku, gledalcu in njegovi sposobnosti imaginacije, ki je zame temelj, ne samo gledališča.«
»Umetniki si vedno želijo v neznano, nemogoče. Plesalčeve želje so poleteti, se dvigniti k soncu.«
»Kafkove osebe niso nikdar zgolj votli norčki.«
»Rekli bi lahko, da je komično vedno hkrati tudi tragično, tragično pa vedno tudi neznansko in dostojanstveno radostno. Kafkove zgodbe so sicer čudovito potovanje, ki pa je razumljivo samo tistim, katerih čelni raženj in z njim abstraktno mišljenje sta se že močno razvila.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju