»Film se ne ukvarja s filozofskimi vprašanji o vojni, ameriškem militarizmu ali pasteh toksične moškosti, je pa vsaj pripravljen pomežikniti lastni nečimrnosti.«
»Prizor, v katerem s sinom razposajeno pleše po stanovanju, je osvežujoč, ker spomni, česa vsega je Jackman sposoben, kadar lahko dela s širšim razponom razpoloženj.«
»V času, ki se vsakršni vrsti kritike zdi nenaklonjen.«
»Se je kritika sposobna spopasti s krizami, ki ogrožajo njo in njen svet?«
»Tako postane to film, v katerem je morda najbolj simpatičen stranski lik dejanski ljudomrznež Michel Houellebecq, ki se bežno pojavi kot potencialni samomorilec.«
»Delo Petre Meterc je v kontekstu domačega filmsko-kritiškega polja izstopajoče.«
»Pri tem vzpostavlja kritično distanco tudi do jezika samega.«
»Prav diskurz, ki ga v svojem delu vzpostavlja, in teme, ki jih skozi izbrane filmske podobe naslavlja, so tisti, ki Petro Meterc postavljajo na posebno mesto.«
»Kar je v njenem delu pomembno, je dialoškost, s katero svojo besedo odpira navzven, v poslušanju, sprejemanju in predstavljanju drugega, drugačnega.«
»Če ima letošnja filmska sezona kakšno rdečo nit, je to prav gotovo razredna vojna, pa naj gre za Parazita ali Jokerja.«
»V letu, ko smo dobili več filmov z močno igralsko zasedbo, je Nož v hrbet morda celo najboljši.«
»Največji Johnsonov dosežek je v tem, da film učinkuje tako po komični kot tudi po detektivski plati.«
»Arto kdo?«