»Ta delež celo narašča, saj so bili vozniki e-skirojev v letu 2021 sami odgovorni za 61 odstotkov vseh prometnih nesreč, lani pa že za 66 odstotkov.«
»Če želimo doseči družbene spremembe, da bodo te oblike mobilnosti varne in trajnostne, je ključno, da jim damo prednost pred avtomobili, vendar ne pred pešci oz. drugimi uporabniki javnih površin. In ne na račun varnosti.«
»Vedno pa poudarjamo, da je nujna pravilna in odgovorna vožnja.«
»Podatki kažejo, da e-skiroji ne sodijo med najbolj varna prevozna sredstva.«
»Zato premislite, ali je to res pravo prevozno sredstvo za vašega otroka.«
»Kar 63 % voznikov e-skirojev v času prometne nesreče čelade doslej ni uporabljalo.«
»Ljudje prevečkrat pozabijo, da so električni skiroji hitrejši in zato nevarnejši od navadnih.«
»Tudi letos smo policisti obravnavali že kar nekaj prometnih nesreč, v katerih so bili udeleženi vozniki e-skirojev, ki so večinoma tudi sami povzročitelji.«
»Smo ena redkih evropskih držav, ki avtocestne policije nismo imeli. Sedež bo imela v Postojni, z njo pa bomo zagotavljali red, varnost in boljšo pretočnost na avtocestah.«
»Prepoved prehitevanja za tovorna vozila je sicer na določenih odsekih veljavna že zdaj, a se velikokrat krši.«
»Pomembno je, da vlagamo več finančnih sredstev v preventivo in kontrolo, s čimer lahko ublažimo posledice in zmanjšamo število prometnih nesreč. Naše kazni bodo s tem predlogom končno evropsko primerljive.«
»Hitrosti e-skirojev so omejene na 25 km/h, pri čemer pa prihaja do domačih predelav, zato se lahko razvijejo tudi hitrosti, višje od 30 kilometrov na uro, kar ogroža tako varnost uporabnikov kot pešcev.«
»Ta križišča bodo tudi primerno označena. S tem bomo sprostili desne pasove, pretočnost bo zagotovo boljša.«