»Zapleteni motivi s svojevrstno simboliko opazovalcu vzbujajo številne asociacije in vprašanja.«
»Njegov sproščen odnos do barve in oblike, opuščanje perspektive in vpeljevanje svojevrstne simbolike za prikazovanje nadnaravnega, nedoumljivega v obliki asociacij ustrezajo tudi teoriji Andrea Bretona.«
»Zgodbe sedejo na krila in potujejo. Želijo si slišati, kako ti vznemirjeno bije srce. Sem zgodba, ki potuje. Priletim lahko kamor koli (...) In potem sem pri tebi, počasi odprem strani in ti povem zgodbo, ki si jo želiš.«
»Kdo sem jaz?«
»Liki prihajajo iz knjig, od koder prihaja tudi domišljija. To je neke vrste poklon knjigam in njihovim avtorjem, ki svojo domišljijo spravljajo v knjige.«
»Uporabljamo jezik knjig.«
»Zelo simpatično je spremljati Alico v tej podobi, ko se pojavlja na res najrazličnejše načine.«
»Ključen soigralec je glasba, ki je v odsotnosti izgovorjenih besed pomemben dejavnik ustvarjanja vzdušja predstave.«
»Najpopolnejša različica zgodbe o Alici v čudežni deželi je vsekakor v knjigi.«
»Želimo odpreti nekaj, kar je sicer v knjigi, a morda ni tako vidno kot v predstavi.«
»Alica v čudežni deželi je včasih skoraj bolj resnična kot resničnost.«
»Tomu in Karolini ne preostane drugega, kot da premagata strah in se skupaj s Silvo in dirigentom Rozamundom odpravita naravnost v meglo.«
»Naj težavo, s katero se sooča Bleščivka, poimenujemo neosnovan in pretiran strah pred tujim in nepoznanim, slabo vreme ali strašno pravljično bitje, rešitev zanjo ostaja ista: aktivno sodelovanje vseh, ne glede na prepričanja, s katerimi merijo svet.«
»Ob opazovanju ilustracij Anke Kočevar tako zremo v kos prostrane domišljijske krajine, ki presega izhodiščni besedni svet.«
»Najhuje je, ko si nekje vmes. Mlačno pomeni, da se nisi dotaknil ne enih ne drugih.«
»Želela sem oblikovati kose, ki te hočejo objeti.«
»Pribor, pri katerem nespodobno jemo, srebamo, ližemo.«
»Nova arhitekturna rešitev bi imela tudi funcionalnega z dopolnitvijo programov.«
»Vsi nesrečneži nujno potrebujejo njegovo pomoč«
»Poigrava se tudi z različnimi lutkovnimi tehnikami, ki s songi, vizualno podobo in besedilno predlogo razgibajo celotni oder.«
»Snemanje v času covida je bilo zaradi ukrepov v zvezi z njim izjemno zahtevno za celotno ekipo, hkrati pa je bilo dober primer tega, kako lahko ljudje s skupnimi močmi, solidarnostjo in profesionalno zavzetostjo tudi v težkih časih zagotovimo prostor za igro ustvarjalnosti in domišljije.«
»Ravno ustvarjalnost in domišljija sta tisto, kar nas lahko v tesnobnih mesecih, ki so še pred nami, iz močvar in ožin dviguje v pokrajine, v katerih vsi lažje dihamo in čakamo na boljše čase.«
»Veseli smo, da bomo s tristo filmskimi minutami te ustvarjalnosti gledalcem lahko popestrili nekaj prvih tednov prihodnjega leta.«
»Dobra pravljica otroka doživljajsko obogati.«
»Predvsem pa zelo spoštujem otroke, saj otroci premorejo empatijo in čustveno inteligenco, česar odraslim pogosto manjka.«
»Lahko bi šli večkrat z njimi na potovanje tudi odrasli, še posebno takrat, ko dan prekrije trapasta sivina ... Menim, da mikavnost radijskih zvočnih pravljic v poplavi sodobnih medijev ni zbledela, jih pa moramo negovati in predvsem pripovedovati!«
»Pa lahko noč, otroci! In naj živi domišljija!«
»Ne na način, da bi oblikoval konkretne zgodbe, ampak je navdihovala splošno atmosfero njegovih del.«
»Našteti avtorji niso le neposredno navdihovali Baconovih del, ampak so oblikovali 'duhovno družino', s katero se je umetnik identificiral.«
»Pravljice so tiste mantre, ki nas spremljajo vse življenje. Do njih se opredeljujemo vse življenje.«