»Smo na pravi poti, a čaka nas še veliko dela.«
»Ves naš komercialni vidik strategije, vlaganje v priročne sosedske trgovine, vlaganje v cene, zagotavljanje konkurenčnosti, vse to je prispevalo k dobremu odzivu kupcev, ki prepoznavajo našo prednost in to se pozna na rasti prihodkov.«
»To je bistveno bolje, kot je bilo na začetku leta 2017, ko je bilo to razmerje pri 14-kratniku. To pomeni, da smo v treh letih na področju finančne stabilnosti in dobičkonosnosti, pa tudi tržnega deleža imeli pozitivne rezultate.«
»Delamo po vseh močeh, da bo novi logistično-distribucijski center čim prej zaživel.«
»Zmogljivosti na tem področju so trenutno desetkrat večje kot pred izbruhom te krize.«
»Mislim pa, da bo še vedno velika večina kupcev kupovala v fizičnih trgovinah, pri čemer bodo naše priročne sosedske trgovine igrale pomembno vlogo.«
»Analiziramo vse potencialne vplive na poslovanje. Načrtujemo, da bodo skupni prihodki ostali na ravni načrtov, prav tako dobičkonosnost, bo pa struktura prihodkov drugačna, saj zaradi krize predvsem v veleprodaji prihaja do izpada določenih prihodkov, ki jih potem nadomeščamo po drugih kanalih.«
»Skupini je v dveh letih uspelo povišati bruto dobiček iz poslovanja za 72 odstotkov in bistveno znižati zadolženost. Z jasno strategijo, osredotočenostjo na ponudbo lokalnih in regionalnih izdelkov in sodelovanje z dobavitelji, z inovativnim konceptom trgovin in vsakodnevnim trudom vseh zaposlenih nam je uspel poslovni in finančni preobrat.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju