»Iz Savdske Arabije in Bližnjega vzhoda imamo že od samega začetka precej naročil, tako da praktično sledimo načrtu njihove menjave avtobusov.«
»Imeli smo naročila za deset vozil za Ukrajino in šest za Rusijo, ki pa so bila nato preklicana.«
»Vseeno pa gre za specifične posle, saj svetovni trg letališč po vsem svetu nadzira kakšnih tisoč ljudi.«
»Našega največjega konkurenta uspešno lovimo, tako da imamo zelo dobro izhodišče za naslednja leta.«
»Pomembno nam je, da tudi lokalno okolje opazi, da stvari premikamo naprej.«
»Tovarna ima vendarle več kot 75-letno tradicijo in blagovno znamko nameravamo ponesti preko stotih let.«
»Naši lastniki namreč menijo, da ko blagovna znamka doživi sto let, postane večna.«
»Ponosni smo, da pri življenju ohranjamo ime TAM, čeprav tekmujejo z velikimi svetovnimi proizvajalci.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju