»Vsem potnikom smo uredili brezplačno podaljšano bivanje v objektih nastanitve. Tisti, ki so zaradi zamude odhoda na destinacijo imeli en dan krajše počitnice, pa so upravičeni do povračila vplačanih sredstev za en dan bivanja manj v objektu nastanitve.«
»Ko gre za takšne spremembe, potrošniki lahko zahtevajo tudi znižanje vplačanega zneska, se pravi znižanje kupnine.«
»Vsako ravnanje vseh naših članic mora biti zakonito. V primeru zapletov pa je treba te reševati na način, kot ga zahteva zakon, ali še ugodneje za svoje lastne potnike.«
»Ko podjetje že ve, da določene storitve ne more opraviti, ne sme več ponujati teh storitev. Lahko bi šlo tudi za sum na neko goljufijo, vsekakor pa za neko zavajanje, za nepošteno poslovno prakso.«
»Prebral sem ga v soboto zjutraj in bil zelo neprijetno presenečen. Lahko rečem povsem šokiran, ker od Kompasa, glede na prejšnje izkušnje, česa podobnega nisem pričakoval.«
»Nobena možnost mi ni ustrezala, zato sem vprašal za povračilo vseh sredstev, ki sem jih nakazal že decembra v različici ‘First minute’.«
»Danes so mi sporočili, da so odpovedali polete za celotno sezono na Lefkas, Zakintos, Samos in Kreto, ker nimajo letala. Kako so sploh lahko prodajali počitnice brez letala?! Denarja nočejo vrniti, menda dobimo bone.«
»Opozorite druge ljudi, da jim ne bodo nasedali. Očitno tuji lastniki rinejo podjetje v stečaj. Mi bomo pa ostali brez počitnic.«
»Če agencija odpove potovanje, je dolžna potrošniku vrniti ves denar, in ne le v obliki dobropisa ali bonov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju