Ključna beseda: FAA

1. junij 2024

»ušla kakovost«

Na vprašanje novinarjev, kako se je lahko zgodilo, da so novemu letalu sredi leta odpadla vrata, se je direktor Boeinga Dave Calhoun izmotaval in nazadnje navrgel, da jim je "ušla kakovost", ter obljubil, da bo družba izvedla "posodobitve" na modelu Max 737-9.
1. junij 2024

»Podjetje in njegov vodja sta dala prednost dobičku pred ljudmi.«

Gary Gensler je sporočil, da Boeing in njegov direktor nista izpolnila obveznosti razkritja popolnih, poštenih in resničnih dejstev o varnosti letala 737 Max.
1. junij 2024

»Zavajala sta vlagatelje z zagotavljanjem varnosti letala 737 Max, čeprav sta vedela za resne varnostne težave.«

Gary Gensler je opozoril, da Boeing in njegov direktor nista izpolnila obveznosti razkritja popolnih, poštenih in resničnih dejstev o varnosti letala 737 Max.
10. april 2024

»Namesto da bi upoštevali njegova opozorila, so v Boeingu dali prednost čim hitrejšemu pošiljanju letal na trg, kljub znanim, dobro utemeljenim težavam, ki jih je izpostavil Salehpour.«

Debra Katz je poudarila, da so v Boeingu dali prednost hitremu pošiljanju letal na trg kljub opozorilom in težavam, ki jih je izpostavil Salehpour.
10. april 2024

»Za floto v uporabi sta obsežni analizi Boeinga in FAA-ja pokazali, da kratkoročnih skrbi glede varnosti letenja ni.«

Boeing je poudaril, da analizi nista pokazali kratkoročnih skrbi glede varnosti letenja za floto v uporabi.
3. september 2021

»Naslavljamo vzroke dogodka in ugotavljamo, kako preprečiti, da bi se zgodili na prihodnjih misijah.«

Virgin Galactic se je na odločitev odzval, da 'naslavlja vzroke dogodka in ugotavlja, kako preprečiti, da bi se zgodili na prihodnjih misijah.'
3. september 2021

»Na nobeni točki niso bili posadka in potniki ogroženi.«

Virgin Galactic je zatrdil, da pri preiskavi tesno sodelujejo s FAA-jem, da bi zadevo rešili, ter dodali: 'Na nobeni točki niso bili posadka in potniki ogroženi.'
19. december 2020