»Naj bodo nedolžne žrtve v naših mislih in molitvah.«
»Včeraj zvečer nas je napadel vsaj en islamistični terorist.«
»Morda zveni samovšečno, a znal sem zelo dobro risati, kar je ključno za mapo.«
»Starši so kupovali čudo enih revij o oblikovanju.«
»Takratna urednica Margit J. Mayer je veljala za Ano Wintour arhitekture in notranjega oblikovanja.«
»Da, tako se je zgodba nadaljevala.«
»Ravno svobodnim umetnicam in umetnikom je v teh časih še posebej težko shajati, saj so ostali brez možnosti nastopanja in posledično brez honorarja. Pri tem so jim delovne štipendije lahko v pomoč. Dunaj skrbi za svoje umetnike, tako v dobrih kot tudi v slabih časih.«
»Delovne štipendije so namenjene predvsem tistim umetnicam in umetnikom, ki jih dosedanji ukrepi pomoči niso zajeli. Ravno te ljudi, ki delajo v prekarnih delovnih razmerjih in se zdaj spopadajo z negotovostjo, strahovi in finančnimi težavami, je treba še posebej zaščititi. Delovne štipendije so nujen ukrep mesta poleg različnih vrst pomoči države.«
»Muzeji morajo biti odprti, kadar koli je to mogoče. Veseli nas, da lahko na podlagi spodbudne prognoze glede covida-19 in pozitivnih signalov politike Umetnostnozgodovinski muzej ponovno odpremo že za binkošti konec maja.«
»Veseli me, da lahko predvsem z dvorcem Schönbrunn in tamkajšnjim živalskim vrtom znova ponudimo eno od priljubljenih izletniških destinacij.«
»Muzeji morajo biti odprti, kadar koli je to mogoče.«
»Muzeji morajo biti odprti, kadar koli je to mogoče. Veseli nas, da lahko na podlagi spodbudne napovedi glede covida-19 in pozitivnih signalov s strani politike Umetnostnozgodovinski muzej znova odpremo že za binkošti konec maja.«
»Orkester ne nazadnje bolje kot kateri koli dirigent ve, kako igrati novoletni koncert.«
»Čudovito je začeti novo leto z nečim tako pozitivnim. To daje novemu letu priložnost, da bo boljše od starega.«
»Želeli smo novo, lastno različico.«
»Priredba Richarda Weningerja iz leta 1914 je postala nepregledna, zato so spremembe vključili v novo izdajo Dunajske filharmonije.«
»Ker je v 30. letih prejšnjega stoletja delal za naciste, smo želeli Weningerjevo različico pustiti za seboj.«
»Delamo film o minevanju. Zdaj vidim, da smo naredili film o tistem, ki ne mine.«
»Zamisel za film pa je od vsega začetka enaka: oče, sin in en dan, ki ga preživita skupaj.«
»Delna resnica vsake dobe se razlikuje od resnic drugih dob, umetnik pa se mora tako kot filozof prilagajati večnosti oziroma vsem posebnostim trenutka.«
»Njegove stvaritve skušajo tako kot glasba izraziti neizrekljivo.«