»Pri lastnoročnem vnosu registrske oznake oz. pri pregledu registrske oznake, ki jo vnesejo na prodajnem mestu, tretja pogosta napaka pa je, da ljudje ne preverijo, ali so kupili vinjeto za razred 2A ali 2B.«
»Zahteva se vračilo sorazmernega dela, ko se kupi druga vinjeta za pravilno registrsko oznako.«
»Imamo primere, ko ljudje niso prepričani, če je res nekdo to za njih kupil, in kupijo še eno.«
»Naloga uporabnika je, da prodajalcu točno pove, kdaj naj začne veljati e-vinjeta in za kateri cestninski razred jo potrebuje.«
»Imamo kar nekaj primerov, ko kupijo vinjeto za kombi, namesto za avto in obratno. Tudi to je naloga uporabnika.«
»Ter pravilen vnos registrske številke. Na spletu jo mora uporabnik vnesti dvakrat. S tem skušamo zmanjšati število napak.«
»Letos pa je bila slabša kot lani prodaja letnih vinjet. A smo s prodajo kratkoročnih vinjet skoraj že pokrili izpad prodaje letnih vinjet, razlike je le še 1,5 milijona evrov.«
»Razlika med letom 2020 in 2021 bo v korist leta 2021, se pravi, da bo skupna prodaja vinjet v letu 2021 boljša kot v letu 2020.«
»Če boste prodali vozilo in ne bo naprej registrirano z vašo registrsko številko, boste upravičeni do vračila neporabljene vrednosti.«
»Na račun prodaje vinjet smo zabeležili dobrih 42 milijonov evrov izpada, to je v primerjavi z lanskim letom približno 27 odstotkov manj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju