»Nihče ne opravičuje povojnih pobojev, toda pokloniti se z resolucijo izključno žrtvam poražene strani v drugi svetovni vojni, medtem pa namenoma zamolčati okupacijo ter nasilje okupatorjev nad našim narodom, na nobeni ravni ne pripomore k spravi našega naroda glede tragične preteklosti.«
»Vedno in tudi tokrat jasno poudarjam, vse žrtve vojnega in povojnega nasilja si zaslužijo dostojen pokop, ljudje pa pomiritev – a ta ne more biti izsiljena zavoljo političnih teženj in izkrivljanja zgodovinskih dejstev.«
»Odločili smo se, da obsojenkam damo glas – izbrali smo deset popolno dokumentiranih primerov, soavtorica knjige jih je zapisala v obliki intervjujev, kot bi se danes pogovarjali z njimi.«
»V času male ledene dobe, ko so bile kuge, lakota in je zmrzovala vinska trta, je bilo treba poiskati krivca. In to so bili zeliščarice, babice, tudi moški, ki so jih denimo ob poginu goveda razglasili za volkodlake.«
»Cerkev je te ženske prikazovala kot hudičeve pomočnice. A številne so raje umrle, kot da bi se izneverile svoji veri. In po krščanskem nauku je nekdo, če umre za vero, mučenik in svetnik; torej bi jih morala Cerkev pravzaprav razglasiti za svetnice.«
»Kar se je dogajalo tu leta 1942 in kasneje ni bilo povezano s svobodo, ampak je bilo v službi projekta sovjetizacije Slovenije in celotne Jugoslavije. Ta projekt je temeljil na konceptu sovražnika in prepričanju, da se da boljšo družbo ustvariti tako, da onemogočiš ali odstraniš tiste, ki mislijo drugače.«
»Miroljubni ljudje, preprosti kmetje, kristjani v teh krajih niso bili za komunizem, hoteli so se zavarovati pred revolucionarnim terorjem. Samoobrambe pa ne moremo šteti kar za izdajstvo.«