»Ko govorimo o vzpostavitvi celovitega vodenja kakovosti, ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti, je pomembno, da pristopamo sistematično, načrtno in celovito k izboljšanju delovanja šole, da na ta način pridobimo podatke, ki nam lahko pomagajo pri morebitnih izboljšavah in da tudi bolje razumemo učenje in poučevanje in seveda o svojem delu tudi seznanjamo starše in druge deležnike v vzgojno-izobraževalnem procesu.«
»Prihajam namreč s strokovne in poklicne šole, kjer so pomembni partnerji tudi delodajalci. Seveda to pomeni precejšnje delo, na začetku pomeni dodaten napor, ampak na dolgi rok pa veliko pridobitev, mi smo namreč usmerjeni v odličnost.«
»Ko smo vrednotili, kako uspešni smo bili v zadnjem razvojnem obdobju – to je bil naš četrti razvojni načrt, vsak je namreč narejen za pet let –, in rezultati so dobri, mi smo zadovoljni, kazalniki pa kažejo tudi možnosti izboljšanje.«
»S predlagano spremembo zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja urejamo zlasti tista področja, ki predstavljajo razvoj in višjo kakovost na področju vzgoje in izobraževanja.«
»V preteklih letih so bila ta sredstva relativno skromna, in ker imamo na področju vzgoje in izobraževanja ogromno objektov, ki so stari 30, 40, nekateri tudi 100 let, je takšen delež nujen.«