»Ne zna brati in ni razumel poziva na sodišče.«
»Sem odrasla ženska, znam brati med vrsticami.«
»Želela sem, da bi študirala. Znala bi brati in pisati, govoriti angleško in zaslužiti.«
»Njen oče je ni želel blizu sebe.«
»Gledamo otroke, ki ne znajo več brati, pa so to že počeli, ki so že računali, pa tega ne znajo več.«
»Dogodek je skorajda nemogoče razumeti.«
»Vsakdo dobil finančno spodbudo, da pogleda stran.«
»Razumeti moramo, kako deluje, njeno čarobno moč, da bi se zaščitili pred njo in bi, paradoksno, popolno uživali v njej. Zato pa moramo znati glasbo ne samo slišali, temveč jo tudi brati.«
»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«
»Ljudje so se prebudili, nismo več otroci, znamo pisati in brati, nihče nam ne bo govoril, kaj naj naredimo«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju