»Smo optimisti in verjamemo, da bomo šli naprej. Če smo že 100 let delovali brez prekinitev, bomo zmogli tudi to breme. Mi se ne damo, smo ljubitelji in svoje delo opravljamo s srcem.«
»Dostikrat se gledališče v javnem prostoru gleda kot nekaj, kar ni tako resno, zato se verjetno tudi ne jemlje tako resno. Pogosto so predstave zunaj, na ulici in trgih zabavne, komične, dostikrat lahko izpade, da ni veliko znanja za njimi in veščin, ampak da gre samo za lahkotno zabavo, obenem pa se na ulici zgodi marsikaj, tudi resne, družbenokritične predstave.«
»Dovolj z besedami... Hitro, raje akcija, da bo prostor še za en trenutek svobode.«
»Važno je, da si vedno ustvarimo mnenje o tem, kar vidimo.«
»Ta lokalizacija je ključna za gledališče, ker lahko umeščamo stvari, čeprav se morda ne zdijo resnične. V gledališču se večkrat počutimo ali pa prevladuje mišljenje, da se igramo, jaz pa bi rada poudarila, da je vse popolnoma zares.«
»Na srečo pa smo umetniki mojstri samorefleksije, samoironije in preživetja, naš ansambel ima igralce, ki so dobri vokalisti in gibalci in glasba je vedno najkrajša, najbolj razumljiva pot med občinstvom in odrom.«
»Gledališče ima moč, da postane svetišče, svetišče pa oder.«
»Če pojde tako dalje, bo treba hodit poslušat Cankarja k Šentjakobčanom. V ljubljanski Drami ga itak ne moremo več slišati, ker ga tam ni.«
»Za gledališče je to izjemna pridobitev. Po 30 letih bomo pridobili tako gledališče, kot si ga je v načrtih zamislil arhitekt Vojteh Ravnikar.«
»Ustvaril je skoraj 160 vlog, pomemben pečat pa je pustil tudi v slovenskem filmu in na televiziji. Slovel je po prefinjeni, študiozni in intuitivno poglobljeni igri.«
»Za zdaj ni prav nobenih obljub, da bo za gledališča v prihodnje kaj bolje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju