»Na podlagi ukrepov, ki jih je ponudila družba MOL, bodo imeli potrošniki in potrošnice v Sloveniji še naprej dostop do goriva po konkurenčnih cenah.«
»Če bi danes prodajali po teh cenah in če bi šli po gorivo do tujih dobaviteljev, recimo Mol Slovenija nam do konca meseca ne more dati niti litra goriva, bi vsak dan naredili okoli 20.000 evrov izgube.«
»Tako kot se bodo dražila goriva, tako bomo morali mi usklajevati cene in dvigovati cene svojih storitev. To se bo preneslo na končnega potrošnika in rezultat bo zelo jasen: višje cene končnih produktov.«
»Višje cene goriva namreč pomenijo tudi višje cene prevoza, kar se odraža v višjih cenah izdelkov in storitev.«
»Omejitev cen elektrike za potrošnike v državi veljala do 31. decembra.«
»A če cene elektrike ne bodo konkurenčne, ne bo tako.«
»Ta potrebuje več energije, zato moramo zagotoviti, da bo cena energije v Evropi konkurenčna.«
»Ljudi ne bomo pustili samih, država od višjih cen goriva ne bo imela koristi, a je od kartelov odvisno, ali bodo nižje cene občutili tudi potrošniki«
»Da znižan DDV obračunamo samo na neto ceno goriva in zraven dodamo zgolj še znižano trošarino ... to bi znižalo ceno goriva v trenutku za do 30 odstotkov.«
»Škoda je nastala zaradi zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu dostopa do fiksnih uporabnikov, ki se kaže v obliki sistematičnega izrivanja s trga z zaračunavanjem bistveno previsokih veleprodajnih cen dostopa do fiksnih uporabnikov in posledično zmanjševanja tržnih deležev tako na mobilnem kot fiksnem segmentu maloprodajnega trga.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju