»To ustvarja notranjo stisko pri mladih in to moramo znati nasloviti ter uvesti stalno izobraževanje za učitelje, kako ta brezup spreminjati v iskanje novih idej.«
»Več bi dosegli, če bi prisluhnili učiteljem.«
»Zdi se mi tudi pomembno, da pri ključnih vprašanjih vključuje učitelje pri odločanju, pri spremembah šolstva. Zdi se mi, da pozabljajo na učitelje, da smo na neki način samo izvrševalci neke volje.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Ni nepomembno, kakšen je učitelj, koliko žara in želje spodbujati nosi v sebi.«
»Osebna prepričanja učiteljev, ki nasprotujejo priseljevanju, ne morejo in ne smejo biti prisotna pri pouku.«
»To pravico posamezniku pa lahko uspešno zagotavljajo le ustrezno usposobljeni in motivirani učiteljice in učitelji.«
»Trenutno imamo mentorstvo le v času pripravništva, potem pa ne ve. Bi bilo pa zelo prav, da starejši in izkušenejši učitelji svoja znanja prenašajo mlajšim generacijam.«
»Ker učitelji na sprejem teh otrok niso bili dobro pripravljeni, so se pogosto znašli v veliki stiski in prav ta projekt jim pomaga pri vsakodnevnem delu v razredu.«
»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju