»Ni mogoče zanikati, da oboje navedeno posledično znižuje raven kakovosti vzgojno-izobraževalnega in drugega dela, če pa k temu dodamo še aktualno napoved Zavoda RS za zaposlovanje, da bo v Sloveniji srednjeročno tudi sicer primanjkovalo strokovnjakov za vzgojo in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, učiteljev razrednega pouka, predmetnih učiteljev v osnovni šoli, učiteljev v srednjih šolah in vzgojiteljev v dijaških domovih, kuharjev in dietnih kuharjev, je očitno, da je nujno ukrepati takoj.«
»Zavod za šolstvo že naročilo, da razvija državljansko vzgojo kot predmet za srednje šole.«
»Mislite, da je težava v večini šolah (sploh v Sloveniji), da dijaki nimajo računalništva kot obveznega predmeta v osnovnih šolah.«
»Pri tem so najbolj prikrajšani otroci in mladina – ocenjuje se, da zaradi pomanjkanja ustreznih kadrov v slovenskih vrtcih ter osnovnih in srednjih šolah to neposredno vpliva na kakovost pouka oz. varstva za kar 61.000 otrok.«
»Če želimo zdravo družbo, je nujen tudi drugi steber vzgoje, tisti v šoli, če prvi doma zataji.«
»Napovedal je tudi, da v srednjih šolah načrtujejo uvedbo predmeta o državljanski vzgoji, katerega cilj bo 'opolnomočenje državljanov, da bo vsak do polnoletnosti posedoval osnovna in praktična znanja za udeleževanje v javnih zadevah'.«
»Šole, ki so se že soočile z večjim številom obolelih učiteljev, so bolj naklonjene temu, da se počitnice podaljšajo, v primerjavi s šolami, v katerih teh okužb niso imeli.«
»Vsaka je potrebovala svojega učitelja, dodaten pedagoški kader smo potrebovali tudi za vključitev otrok v jutranje varstvo in podaljšano bivanje.«
»Nekaj vpliva verjetno lahko pripišemo zaprtju šol v času pred izvajanjem raziskave, vsega pa zagotovo ne.«
»Marsikateri ravnatelj danes še išče ustreznega učitelja, manjkajo učitelji matematike, fizike, tehnike, računalništva, razrednega pouka. Čakamo ministrstvo, da bo odgovorilo, ali lahko zaposlimo študente, ki so tik pred zaključkom svojega študija.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju