10. februar 2023

»Šele če se izkaže, da banka potrošniku ni dala ustreznih pojasnil in zato pogodbene določbe ni mogoče šteti za jasno in razumljivo, je mogoča presoja nepoštenosti glavnega predmeta pogodbe.«

Sodišče pojasnjuje pogoje za presojo nepoštenosti v primeru pomanjkljivih pojasnil banke potrošniku.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
8. november 2022

»Potrošniki pričakujejo sveže pečene pekovske izdelke.«

Lozej je pojasnil pomen svežih pekovskih izdelkov za potrošnike.
7. junij 2023

»Ta del potrošnikov je Banka Slovenije skušala nasloviti lani ob vzpostavitvi desetih odstotkov izjem.«

Dolenc je navedel, kako je Banka Slovenije poskušala nasloviti določen del potrošnikov ob vzpostavitvi desetih odstotkov izjem.