»V 3. maju v zadnjih dveh letih in pol, kar sem v tej ladjedelnici, nismo imeli poizvedb za gradnjo LNG-tankerjev. To niso klasične, ampak visoko sofisticirane ladje.«
»Brodosplit do zdaj ni gradil LNG-tankerjev, kar pa ne pomeni, da jih ne bo. Izdelali smo celoten projekt gradnje LNG-tankerjev. Opremo pa bi kupili tam, kjer jo imajo, tako kot pri drugih vrstah ladij.«
»Samo ladjo lahko hrvaška ladjedelnica izdela brez težav, tehnologija pa je korejska. To pomeni, da ladjo lahko zgradimo v naših ladjedelnicah, opremo pa moramo kupiti v Koreji.«
»Seveda lahko naredimo in gradimo takšne vrste ladij. Ko se je odločalo o gradnji terminala LNG v Omišlju in načinu skladiščenja, smo družbi LNG Hrvatska ponudili rešitev, po kateri bi LNG-terminal lahko imel kapaciteto 200.000 ton, kar je veliko več od kapacitet današnjega LNG-terminala na Krku.«
»Takšnih ladij v Evropi niso gradili pogosto, zato je vprašanje, koliko evropskih ladjedelnic ima znanja in izkušnje v tej vrsti ladjedelništva. Nekaj LNG-tankerjev so prej gradili v Franciji, v novejšem času pa se vse dela na Daljnem vzhodu.«
»Gradnja plinskega LNG-terminala mora biti prioriteta.«
»Premor pri odobritvi gradnje novih LNG-terminalov nosi jasno sporočilo glede podnebne krize: ta je eksistenčna grožnja današnjega časa.«
»Na začetku maja bomo začeli graditi 21 hiš, do konca leta pa 100.«
»Avtorjem pisma se zdi še posebej skrb vzbujajoče, 'a tudi pomenljivo', da je Janša to objavo širil 3. maja, na svetovni dan svobode medijev.«
»To pomeni, da bi bila lahko skupna zmogljivost evropskih terminalov za LNG trikrat večja od pričakovanega povpraševanja po LNG-ju do konca desetletja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju