»V 3. maju v zadnjih dveh letih in pol, kar sem v tej ladjedelnici, nismo imeli poizvedb za gradnjo LNG-tankerjev. To niso klasične, ampak visoko sofisticirane ladje.«
»Samo ladjo lahko hrvaška ladjedelnica izdela brez težav, tehnologija pa je korejska. To pomeni, da ladjo lahko zgradimo v naših ladjedelnicah, opremo pa moramo kupiti v Koreji.«
»Takšnih ladij v Evropi niso gradili pogosto, zato je vprašanje, koliko evropskih ladjedelnic ima znanja in izkušnje v tej vrsti ladjedelništva. Nekaj LNG-tankerjev so prej gradili v Franciji, v novejšem času pa se vse dela na Daljnem vzhodu.«
»Seveda lahko naredimo in gradimo takšne vrste ladij. Ko se je odločalo o gradnji terminala LNG v Omišlju in načinu skladiščenja, smo družbi LNG Hrvatska ponudili rešitev, po kateri bi LNG-terminal lahko imel kapaciteto 200.000 ton, kar je veliko več od kapacitet današnjega LNG-terminala na Krku.«
»Brodosplit do zdaj ni gradil LNG-tankerjev, kar pa ne pomeni, da jih ne bo. Izdelali smo celoten projekt gradnje LNG-tankerjev. Opremo pa bi kupili tam, kjer jo imajo, tako kot pri drugih vrstah ladij.«
»Gradnja plinskega LNG-terminala mora biti prioriteta.«
»Čeprav so problem rešili, bodo trajekt v ladjedelnici temeljito pregledali.«
»Na začetku maja bomo začeli graditi 21 hiš, do konca leta pa 100.«
»Avtorjem pisma se zdi še posebej skrb vzbujajoče, 'a tudi pomenljivo', da je Janša to objavo širil 3. maja, na svetovni dan svobode medijev.«
»Da, ta južna obvoznica, ki jo moramo speljati kot navezovalno cesto na 3. razvojno os, buri duhove med peščico posameznikov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju