»Takšnih ladij v Evropi niso gradili pogosto, zato je vprašanje, koliko evropskih ladjedelnic ima znanja in izkušnje v tej vrsti ladjedelništva. Nekaj LNG-tankerjev so prej gradili v Franciji, v novejšem času pa se vse dela na Daljnem vzhodu.«
»Seveda lahko naredimo in gradimo takšne vrste ladij. Ko se je odločalo o gradnji terminala LNG v Omišlju in načinu skladiščenja, smo družbi LNG Hrvatska ponudili rešitev, po kateri bi LNG-terminal lahko imel kapaciteto 200.000 ton, kar je veliko več od kapacitet današnjega LNG-terminala na Krku.«
»Brodosplit do zdaj ni gradil LNG-tankerjev, kar pa ne pomeni, da jih ne bo. Izdelali smo celoten projekt gradnje LNG-tankerjev. Opremo pa bi kupili tam, kjer jo imajo, tako kot pri drugih vrstah ladij.«
»V 3. maju v zadnjih dveh letih in pol, kar sem v tej ladjedelnici, nismo imeli poizvedb za gradnjo LNG-tankerjev. To niso klasične, ampak visoko sofisticirane ladje.«
»Kako naj gradimo trajen mir v Evropi?«
»Tako se bo dogodek leta 2027 z zahodne meje Evrope preselil na Daljni vzhod, kar je lepo znamenje univerzalnosti Cerkve.«
»Gradnja plinskega LNG-terminala mora biti prioriteta.«
»Ne želimo razbijati Evrope, ne želimo graditi na sovraštvu in strahu, želimo graditi na upanju in povezovanju.«
»Vodik spreminja igro za Evropo. Ohraniti želimo svoj položaj pionirjev, ko gradimo svetovni trg za vodik.«
»To, da s sodelovanjem gradimo in ohranjamo solidarno, vključujočo, humano Slovenijo in Evropo, je najmanj, kar jim dolgujemo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju