»Ponovno opozarjamo, da NLB od strank nikoli ne zahteva pošiljanja občutljivih podatkov po elektronski pošti.«
»Če pa so svoje osebne podatke že posredovali, svetujemo, da s pomočjo strokovnjakov kontaktnega centra NLB-ja prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko 01 477 20 00 nemudoma blokirajo uporabo elektronske banke.«
»Če ste svoje občutljive podatke že posredovali, pa svetujemo, da s pomočjo bančnih strokovnjakov NLB-jevega kontaktnega centra prek videoklica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko (01) 477 20 00 blokirate uporabo elektronskega bančništva.«
»Če prejmete elektronsko sporočilo ali sporočilo SMS, ki vsebuje povezavo na spletno stran, na kateri od vas zahtevajo vnos osebnih podatkov oziroma varnostnih elementov, nikar ne kliknite na povezavo in ne vpisujte svojih podatkov.«
»Banka osebnih podatkov komitentov in varnostnih elementov nikoli ne pridobiva s SMS- ali elektronskimi sporočili.«
»Podjetjem svetujemo, da priponke ne odpirajo, podatkov v obrazec ne vnašajo in tovrstno sporočilo nemudoma pobrišejo.«
»Vsem strankam oz. prejemnikom tovrstnih sporočil svetujemo, da sporočilo zbrišejo oz. ne odpirajo povezave.«
»NLB bo tako lahko ponovno z vsemi svojimi zmogljivostmi posloval doma in na trgih jugovzhodne Evrope ter začel enakopravnejše tekmovati s tekmeci.«
»Obstaja sum, da je 27 zaposlenih nedovoljeno vpogledovalo v občutljive osebne podatke vodstvenih delavcev.«
»Sprememb na tem področju ne načrtujemo, opažamo pa, da so se številne naše stranke odločile, da del sredstev usmerijo v NLB Sklade, ki so v letu 2021 imeli rekordno prodajo vzajemnih skladov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju