»Dati jim želimo možnost, da sami krojijo pravila iger, gredo morda v domišljijski svet ali svet računalniških iger, pri tem pa bodo, namesto da delajo s prsti, gibalno dejavni.«
»Ideja je bila, da najdemo 100 iger, ki bi jih lahko uporabljali pri pouku športne vzgoje, podaljšanem bivanju, v času odmorov, pa tudi znotraj društev ali ob rojstnih dnevih.«
»Tak koncept iger bo namenjen predvsem starejšim učencem, ki jih je sicer težje nagovoriti.«
»Tako bi imeli več ljudi, ki bi jim zaupali, in tako reševali svoje težave sproti.«
»Dokler se lahko še gibate, se dajte čim več, pa čim dlje. V Sloveniji raziskujte čim več, potem je pa itak konec vsega počasi. In čim več po svetu, čim več. Jaz sem si želela potovati že kot otrok, ampak nič ni zdaj od tega ostalo.«
»Sodelovanje pri ustvarjanju te radijske igre me je pretreslo na več ravneh.«
»Poleg poznavanja besed pri igri je pomembna tudi kombinatorika. Se pravi, ne vlečeš iz enega polja znanj, ampak moraš jih kombinirati več skupaj.«
»Z načinom, kako smo igrali in bili povezani, smo šokirali svet.«
»To je predstavljalo številne zaplete pri organizaciji in izvedbi pouka v posameznem šolskem letu. Po novem pravilnik dopušča ministru, da lahko določi, da je ta dan pouka prost dan brez nadomeščanja.«
»Mediji še pridobili pomembnost in imajo nalogo prenašanja pomembnega sporočila enotnosti olimpijskih iger svetu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju