»Največja pridobitev bosta nov podvoz za ves promet v Lescah na območju nekdanje Verige in podhod za pešce ter kolesarje na sami železniški postaji.«
»Glavni strateški cilji, ki jih želimo doseči z nadgradnjo ali pa tudi novogradnjo, so povečanje prepustnosti prog, doseganje standardov TEN-T, kar je tudi evropski pogoj, narediti vlake prijaznejše za javni potniški promet ... Da bi nam čim več ljudi uspelo nagovoriti, da uporabljajo vlake, pa moramo zagotoviti konkurenčen čas vožnje.«
»Mislim, da je pogodbeni čas izvedbe skupaj z uvedbo v delo 24 mesecev in to je to, nič ne podaljšujemo.«
»Hoja po železniški progi pa ni zgolj smrtno nevarna, ampak je tudi nelegalna.«
»To je bohinjska proga v dolžini 30 kilometrov od Jesenic do Bohinjske Bistrice in koroška proga, približno 20 kilometrov od Sv. Danijela do meje z Avstrijo«
»Veliko večji okoljski učinek bo država dosegla, če bo nadgradila obstoječe proge in jih spremenila v vsaj delno dvotirne.«
»Trajnostna mobilnost je nepogrešljiv člen podnebne nevtralnosti, za katero si Ljubljana prizadeva s številnimi ukrepi.«
»Pri železnicah vse udeležence v prometu pozivajo, da železniško progo prečkajo na označenih mestih.«
»Trenutno so v teku pogajanja glede cene, tako da se v samo ceno zdaj ne bi spuščala, želim si, da se stvar čim prej dogovori in jaz verjamem v razumne odločitve tako na strani direkcije kot na strani izvajalca.«
»Nepravilno prečkanje proge je smrtno nevarno, zato je nujno, da se vsi udeleženci v prometu zavedajo tveganja in dosledno upoštevajo prometne predpise.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju