»Zaradi tega sva morala tehtno premisliti, katere motive izbrati za končno postavitev.«
»Motiv iglavca, ki ga imam najraje, me spominja na domače okolje.«
»Stojijo na piedestalih končnih uravnovešenih izkustev, ki še poudarjajo njihovo premagovanje fizikalnih zakonitosti. Pomenijo tudi bivanje v brezčasju in čas resničnega lebdenja pred zavestnim in resničnim poletom v drugačni in drugi dimenziji.«
»Mislim, da je razstava zelo lepo postavljena. Šli smo malo kronološko. Res so slike, tudi te intenzivne, postavljene nekoliko na gosto, vendar to ni nič hudega, saj jih zapirajo praviloma temnejši okvirji, ki so kot nekakšna okna. Pravzaprav so moje slike kot sporočilca v steklenici, ki se jih vrže v morje. Potem to nekdo najde, odpre in z njimi naredi, kar hoče.«
»Glavni motiv na razstavi Nostalgija cvetlice.«
»V opusu umetnikov, ki sem jih spremljal, so me vedno najbolj pritegnili izbori njihovih aktov. Pri slikarstvu sta bila to Paul Gauguin in Egon Schiele, v fotografiji pa sem izvorno zanimanje odkril z deli Helmuta Newtona, Daida Moriyame, Chasa Raya Kriderja in Erica Krolla.«
»Vse skupaj sem hotela predstaviti tako, kot da je pravkar stopila iz sobe, kar je zelo podobno temu, kako ona sama komunicira z oboževalci.«
»Pri postavitvi razstave so izhajali iz semperjanske prostorske mreže.«
»Moj kip naj bi spodbujal ljudi. Starejša gospa, ki se kljub pandemiji odpravi na protesta, je zame junakinja.«
»sopostavlja ustvarjalni praksi obeh umetnic, sinteza ene in druge pa predstavlja njuno sodelovanje«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju