»Zaradi tega sva morala tehtno premisliti, katere motive izbrati za končno postavitev.«
»Mislim, da je razstava zelo lepo postavljena. Šli smo malo kronološko. Res so slike, tudi te intenzivne, postavljene nekoliko na gosto, vendar to ni nič hudega, saj jih zapirajo praviloma temnejši okvirji, ki so kot nekakšna okna. Pravzaprav so moje slike kot sporočilca v steklenici, ki se jih vrže v morje. Potem to nekdo najde, odpre in z njimi naredi, kar hoče.«
»V opusu umetnikov, ki sem jih spremljal, so me vedno najbolj pritegnili izbori njihovih aktov. Pri slikarstvu sta bila to Paul Gauguin in Egon Schiele, v fotografiji pa sem izvorno zanimanje odkril z deli Helmuta Newtona, Daida Moriyame, Chasa Raya Kriderja in Erica Krolla.«
»Vse skupaj sem hotela predstaviti tako, kot da je pravkar stopila iz sobe, kar je zelo podobno temu, kako ona sama komunicira z oboževalci.«
»sopostavlja ustvarjalni praksi obeh umetnic, sinteza ene in druge pa predstavlja njuno sodelovanje«
»Rembrandt je bil znan po tem, da je matrice med tiskom dodatno obdelal in ustvaril serije enakih motivov.«
»Najbolj povedne so tiste kompozicije, na katerih je edini motiv težka, mastna, rodovitna panonska zemlja, ki omogoča preživetje. Beerova zemlja je preorana, prepojena s krvjo in znojem ljudi, ki so jo obdelovali, slikarjeva poteza je težka kot blato, barva se spreminja v nemirno ilovnato snov, ki jo spretno ukroti slikar.«
»Preobraža in modificira motivna izhodišča, rituale in premise zasidrane ikonografije, ki so mu izziv za premislek o transformaciji umetniške izjave skozi čas.«
»Moj kip naj bi spodbujal ljudi. Starejša gospa, ki se kljub pandemiji odpravi na protesta, je zame junakinja.«
»Povsem narativno, kot bi inscenirali, doživljali različne stopnje, različne trenutke apokalipse...«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju