»O tem bom mirno razmislil ... na neapeljskem soncu. A lahko sporočim protikandidatom: tudi če bi kandidiral, kdo pravi, da bi bil izvoljen?«
»Moja vizija mesta temelji na sijajni zgodovini in kulturi Firenc, nudi lepoto, varnost in čistočo ter zagotavlja tudi svobodo državljanov. (...) Le Cascine (park v Firencah, op. n.) je velik problem, ki ga je treba odločno obravnavati. Lahko se vrne, kot je Central Park v New Yorku, ki se je ponovno rodil z lepoto, športom in kulturo.«
»Muzeji morajo pripovedovati številne zgodbe in obiskovalca ne smejo prepuščati samega sebi s predpostavko, da je sam odgovoren za razumevanje del. Takšen pristop je napačen.«
»Star tip muzeja, kjer so kazali samo objekte in nič drugega, včasih celo brez napisov, saj so obiskovalci dela poznali iz šole, ne deluje, saj te družbe ni več. Ne moremo voditi muzejev za družbo, ki je ni več.«
»Ustavila se je pred nizozemsko sliko iz 17. stoletja, jo opazovala, nas o njej spraševala in bila povsem prevzeta.«
»Dovolj je bilo simboličnih kazni in domišljijskih opisov olajševalnih okoliščin. Potrebujemo težko roko zakona.«
»Razstavo je omogočila donacija v višini milijona in pol evrov, ki jo je dala družina Pritzker.«
»Konec poletja bomo začeli urejati muzej mode v skladu s sodobnimi standardi. Vsak, ki želi prispevati, je dobrodošel.«
»Po dveh letih pandemije imamo trenutno nižji proračun: to in naslednje leto bosta za nas najtežja. Vendar smo zelo optimistični, saj smo imeli januarja in februarja dvajset odstotkov več obiskovalcev, kot smo pričakovali. Zato so bili prvi trije meseci letošnjega leta izjemno pozitivni.«
»Namen te razstave je, da bi se vsi obiskovalci, ki pridejo v galerijo iskat lepoto, zavedali, da lepota brez etike ni mogoča.«
»Upanje je, da bo sodobna razstava spremenila sistem in miselnost, ki 'prelahko najde opravičilo za ljudi, ki so zagrešili tovrstne zločine'.«
»Na ponovno odprtje smo se skrbno pripravili. Javnost presenečamo tako z mojstrovinami, ki jih še ni imela priložnosti videti, kot tudi nekaterimi dobro znanimi, ki pa so zdaj razstavljene tako, da jih lahko obiskovalci odkrivajo na novo.«
»V na novo urejenih prostorih so na ogled dela Danieleja da Volterre, Rossa Fiorentina, Andree del Sarta, Parmigianina, Pontorma in Sebastiana del Piomba.«
»Ni etično, da umetnine ostajajo zaklenjene v depojih.«
»To si želimo za naš muzej, pa tudi za ves svet in človeštvo.«
»Widmann trdi, da Dante ni tako zelo pomemben za italijanski jezik, ker šolarji danes s težavo razumejo njegove verze. Ampak to sploh ne drži. Z izjemo nekaterih besed in teoloških konceptov je Dantejev jezik še danes popolnoma razumljiv, v primerjavi s tem, kar se je zgodilo z angleščino ali nemščino v 14. stoletju.«
»morda najslavnejši Dantejev portret, ikono, povezano z italijansko kulturo in dušo«
»Te krasne risbe je do zdaj videlo le nekaj akademikov, javno pa so bile razstavljene samo dvakrat, in nikoli vse.«
»V galeriji Uffizi smo ponosni, da obletnico mojstrove smrti odpiramo tako, da to izjemno zbirko grafičnih umetnin naredimo dostopno za vse.«
»Umetnine galerije Uffizi govorijo univerzalni jezik, ki nam pomaga ne samo, da se med seboj bolje razumemo, ampak tudi, da razumemo prihodnost, ki jo skušamo skupaj zgraditi.«
»Tudi o tem sva govorila z direktorjem galerije Uffizi, prvim Neitalijanom na tem položaju, Eikom D. Schmidtom.«
»Zadali smo uničujoč udarec spletnim krvosesom, ki so nezakonito izkoriščali našo dediščino in leta ravnali zlonamerno kot paraziti ter odvzemali sredstva skupnosti.«
»Moralna dolžnost Nemčije je, da poskrbi, da se slika spet znajde v Firencah.«
»Zaradi takih zgodb se ne morejo zaceliti rane, ki so jih prizadejali druga svetovna vojna in grozote nacizma.«
»Verjamem, da bo nemška vlada to upoštevala v najkrajšem času in seveda vrnila tudi vse druge slike, ki jih je zaplenil nacistični Wehrmacht.«
»Tako je, kot bi v galeriji Uffizi odprli drug, nov muzej.«
»Leto 2018 je bilo zelo dobro. V galeriji Uffizi, pod okrilje katere spadata še Palača Pitti in vrtovi Boboli, smo našteli več kot štiri milijone obiskovalcev.«
»Firence so mesto, ki ga imam zelo rad. Nedvomno se je spremenilo, tudi na slabše: predvsem zaradi porasta množičnega turizma.«
»Proces se nadaljuje vse od devetdesetih let, ko je Uffizi prvič dosegel milijon obiskovalcev v enem letu. Takrat so vsi govorili, da tako ne gre več naprej, da tako množičen obisk ni več vzdržen.«
»Med novembrom in februarjem imamo komaj dva ali tri tisoč obiskovalcev dnevno, medtem ko jih poleti naštejemo od šest do devet tisoč na dan.«