»Vsi predori na trasi drugega tira so se gradili po novi avstrijski metodi (NATM). Gre za ciklično metodo, za katero je značilno, da se v kratkem razmiku izkoplje del predora v dolžini, ki je odvisna od geotehničnih razmer, in se neposredno po izkopu podgradi s podpornimi elementi, ki jih tvorijo predvsem brizgani beton, sidra in podporni lok.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Velik del te druge proge bo skozi tri najdaljše predore praktično že zgrajen.«
»Tako, da je luč na koncu predora in konec leta 2026 se bomo vozili.«
»Največji dosežek bo gradnja 37 kilometrov predorov, kar je več, kot jih je bilo zgrajeno na celotnem avtocestnem omrežju do zdaj.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Nadaljujejo se postopki umeščanja v prostor za dodatni tir na trasi novega drugega tira Divača-Koper.«
»Vrednostno morda še nismo čisto na polovici, ampak glede na to, da so betonerska dela v predorih bistveno dražja, pa še dokončuje se tretja faza same železniške opreme, ocenjujemo, da se polovici približujemo.«
»Upam, da bomo v najkrajšem mogočem času prišli v drugo fazo razpisa.«
»Država se mora zdaj odločiti, kako bo drugi tir, ki je pomemben za državo, zgradila.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju