18. junij 2024

»Vsi predori na trasi drugega tira so se gradili po novi avstrijski metodi (NATM). Gre za ciklično metodo, za katero je značilno, da se v kratkem razmiku izkoplje del predora v dolžini, ki je odvisna od geotehničnih razmer, in se neposredno po izkopu podgradi s podpornimi elementi, ki jih tvorijo predvsem brizgani beton, sidra in podporni lok.«

Opis metode gradnje predorov na trasi drugega tira.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
27. marec 2019
15. december 2022

»Tako, da je luč na koncu predora in konec leta 2026 se bomo vozili.«

Pavle Hevka je podal oceno o pričakovanem zaključku gradnje drugega tira.
10. januar 2024

»Nadaljujejo se postopki umeščanja v prostor za dodatni tir na trasi novega drugega tira Divača-Koper.«

Ministrica je poudarila tudi, da se nadaljujejo postopki umeščanja v prostor za dodatni tir na trasi novega drugega tira Divača-Koper.
2. september 2020

»Upam, da bomo v najkrajšem mogočem času prišli v drugo fazo razpisa.«

Zorko je izrazil upanje glede nadaljevanja postopka gradnje drugega tira.