»Če bomo v šole sprejemali prvo triado, torej učence od 1. do 3. razreda, pomeni, da bo zelo velik del šole prazen in se bo dalo lažje zagotavljati povečano razdaljo med učenci, medtem ko v vrtcu te možnosti nimajo.«
»Glede na trenutno situacijo je več kot primerna, saj poudarja našo povezanost na vseh ravneh, kar je v razmerah pandemije še posebej očitno. Vabi k razmisleku o deljenju in povezovanju, ko je govor o različnih kulturah, dediščini in odgovornosti za njeno ohranjanje.«
»Dediščino – naj bodo to prostori, krajine, prakse ali zbirke – izpostavi kot povezovalno vrednoto za različne skupine in skupnosti. Poudari ključen pomen sodelovalnih odnosov med kulturami, posameznimi skupinam in širšo skupnostjo za varovanje vseh pomembnih značilnosti in vrednot dediščine.«
»Na prvi pogled bralec mogoče ne razume povezave med obema zgodbama, vendar pa vsako poglavje odkrije novo plast sporočilnosti in razbija stereotipe tako o t. i. mladih 'delinkventnih' prebivalcih zavoda kot o udeležencih tovrstnih tekmovanj, saj jih prehitro označimo za premaknjence, ki po nepotrebnem ogrožajo svoje zdravje.«