»Posodobljena storitev Evropejcem daje še natančnejšo sliko o kakovosti zraka, ki jih obdaja, in temelji na urnih posodobitvah podatkov o koncentracijah ključnih onesnaževal zraka z več kot 3500 merilnih postaj po vsej Evropi.«
»Veliko ukrepov na ravni države, ki delujejo, že imamo. Glede na novo direktivo in nove cilje, ki jih ta prinaša in jih moramo doseči do leta 2030, pa bo treba ukrepe okrepiti in modificirati.«
»Prepričana sem, da lahko z usklajenim delovanjem dosežemo napredek, ki bo ključen za področje kakovosti zraka, da bomo živeli v boljšem, lepšem okolju.«
»Največja razlika je pri delcih PM2,5. Poleg tega, da se letna dovoljena mejna vrednost prepolovi, se hkrati uvaja tudi dnevna mejna vrednost, ki je do zdaj ni bilo in je bila predpisana samo za delce PM10.«
»Mala kurišča so v letu 2021 k skupnim izpustom PM10 na ravni države prispevala več kot 50 odstotkov, v skupnih izpustih malih kurilnih naprav pa je prevladujoča vloga kurilnih naprav na les.«
»Predlagajo redno spremljanje izmerjenih urnih vrednosti delcev PM10 oziroma indeksa kakovosti zunanjega zraka na njihovi spletni strani in prilagoditev aktivnosti na prostem skladno s priporočili Nacionalnega inštituta za javno zdravje.«
»Predlagajo redno spremljanje izmerjenih urnih vrednosti delcev PM10 oziroma indeksa kakovosti zunanjega zraka na njihovi spletni strani in prilagoditev aktivnosti na prostem skladno s priporočili Nacionalnega inštituta za javno zdravje.«
»Pet let imamo časa, da naredimo ukrepe, načrte, ki bodo zmanjšali ravni delcev na tako vrednost, da bomo leta 2030 ustrezni. In tukaj je treba narediti korak naprej pri individualnih kuriščih.«
»Posledice so drastične, lahko vplivajo na zdravje, lahko prihaja do požarne ogroženosti, lahko pride do zastrupitev, ogrožanja življenj in definitivno bi morale biti kazni višje.«
»Ugotovili smo, da ko so se protikoronski ukrepi oblažili in se je promet začel počasi povečevati ter je dosegel stopnjo pred epidemijo, se je začel slabšati tudi zrak oziroma onesnaženost z dušikovimi dioksidi.«
»Zavedamo se, da če so meritve izvedene neposredno na cesti, ki je prometno zelo obremenjena, da bodo tam izmerjene vrednosti dušikovih oksidov večje. Niso pa to vrednosti, ki so reprezentativne za večji del Ljubljane.«