»Sodelujemo tudi z bolnišnico, katere direktor je tudi voditelj binkoštne skupnosti v Sloveniji in je danes na fronti boja s covidom-19 in epidemijo skupaj z ekipo. Hvaležen sem vsem vernikom, da so molili za to ekipo, da je dobro delala, in še zdaj molimo.«
»Z današnjo simboliko, ne samo z obujanjem zgledov iz preteklosti, ampak predvsem s sporočilom, da je potrebno razumevanje drug drugega, želimo preseči razdvojenosti, ki nas spremljajo, in tudi z osebnimi dejanji postaviti drugačne temelje, temelje povezovanja. Želimo sporočiti, da si želimo v prazniku najti mir in veselje v pravih vrednotah, ki nam jih vsem krščanska vera narekuje in daje.«
»Še hujša oblika komuniciranja pa je sovražni govor, saj ta ustvarja napetosti, povzroča globoke rane in vodi celo do nasilja in umorov.«
»Sovražen govor razdvaja državljane, spravljiv jih povezuje in oblikuje v močno in homogeno skupnost.«
»Postati moramo udje enega telesa, torej ene Kristusove skupnosti ali ene države, da se bomo medsebojno krepili, izgrajevali, spoštovali ter si pomagali.«
»Glede na čase, v katerih živimo, bi predlagal, da reformiramo svoje medčloveške odnose, da se vrnemo nazaj k spoštljivemu govoru, da vzamemo Sveto pismo, ki ga imamo od reformacije naprej v svojem, slovenskem jeziku v roke, da ga prebiramo, da spoznamo božjo voljo za naše življenje in da na podlagi tega tudi preoblikujemo svoje besede, svoje misli, svoja dejanja.«
»Zavedanje o minljivosti človeškega življenja, ki se pokaže v trpljenju in umiranju velikega števila ljudi, pa tudi Jezusa, katerega se spominjamo danes, na veliki petek, je tako postalo del našega vsakdana.«
»To dejstvo oživi naše zaupanje v Boga, ko se tudi sami nahajamo v trpljenju in ugašanju naših življenjskih moči.«
»To je blagodejno sporočilo velike noči ‒ tudi in še posebej v času epidemije covida-19.«
»Zahvalil se je vsem, ki tako v času velikonočnih praznikov kakor tudi preostale dni nesebično skrbijo za bolnike, vsem, ki skrbijo za nujno delovanje družbe, kakor tudi 'vladi in opoziciji, ki skupaj poskušata ublažiti zdravstvene in gospodarske posledice epidemije'.«
»Vernike je pozval, naj ostanejo doma, praznike obhajajo v krogu najožje družine, bogoslužja pa spremljajo prek televizijskih in radijskih sprejemnikov.«
»Pozval je tudi k cepljenju.«
»Jaz sem z vami vse dni do konca sveta.«
»Vprašajmo se, kaj nam Jezus govori po teh časih in po tej epidemiji.«
»Kristjani živimo v prepričanju, da smrt nima zadnje besede.«
»Dragi verniki, zdaj smo na izpitu vere in človeškosti.«
»Naj vsi domovi postanejo cerkve, v katerih molite in ljubite.«
»Srečo imamo, da živimo v Sloveniji.«
»Naj nas Bog blagoslovi, celoten ta narod, in prinese srečo in zdravje.«
»Kadar tudi mi ljubimo, kot je ljubil Kristus, mu postanemo vedno bolj podobni, delujemo, verujemo in živimo skladni z njegovo podobo.«
»Evangeliji opisujejo prihod božjega sina v ta svet, njegovo rojstvo pa je začetek zgodovine božjega odrešenja za vse človeštvo.«
»Božič je hkrati sporočilo vsakemu izmed nas, da ga Bog ljubi in hrepeni po njem.«
»Želim si, da bi bila naša domovina varen pristan za vse, brez razlike. Da bi vsi našli v njej resnico in pravico.«
»Da bi še naprej tako sodelovali, vi med seboj, da bi bili res bratje in sestre, in skupaj z državo.«
»Bogastvo, ki ga obljuba Bog svoji Cerkvi, otrokom in sodelavcem, ni materialno, ampak duhovno.«
»Ko torej Cerkev sledi svojemu admiralu Jezusu, se nahaja na varni in preverjeni poti naproti obljubljeni deželi.«
»Da, zmoremo in tudi moramo.«
»Primož Trubar nam je dal narodno identiteto, zato nas z 'moji lubi Slovenci' tudi nagovarja. Ustvaril je temelje knjižnega jezika, kar je bil predpogoj, da smo v slovenskem jeziku začeli ustvarjati.«
»Trubar in ostali reformatorji so si želeli, da bi bili enotni, da bi se spoštovali, da bi živeli v miru in delali v dobrobit slehernega sočloveka. Tako bi s svojim življenjem izpolnili tisto, kar nam je Bog naročil.«