»Napetost med ročno in industrijsko izdelanimi izdelki je pravzaprav sprememba, ki se je zgodila na Kitajskem v zadnjih 30 letih, ogromen obseg urbanizacije in razvoja, ki je s seboj prinesel veliko uničenja, razvrednotenje zgodovine, izbris tradicionalnih ulic in arhitekture.«
»Da smo, čeprav smo zdaj v nekem smislu bolj napredni, izgubili stik z načini izdelave predmetov. Izgubljamo čustva, občutljivost za dotik, teksturo, vonj in obliko ročno izdelanih predmetov.«
»Jubilejno leto namreč razumemo kot priložnost in odgovornost, da s 'postprodukcijo' dvajsetletnega delovanja analiziramo dosedanje delo in začrtamo nove smernice razvoja festivala in njegovih produktov, v smeri kontinuitete in še večje implementacije Art Staysa v ponudbo/podobo/življenje regije in lokalne skupnosti.«
»Vsi so zaznamovali ptujsko umetniško okolje z vzpostavljanjem novih družbenih in komunikacijskih procesov v lokalni skupnosti prek umetniških rezidenc in svojega dela in bodo na aktualni ediciji izvedli, razširili ali dokončali svoje projekte.«
»Z odkritostjo in duhovitostjo podrobno opisuje svojo vrnitev na Kitajsko in svoj vzpon od neznanega umetnika do svetovne zvezde umetniške sfere in mednarodnega borca za človekove pravice – ter kako je življenje v totalitarnem režimu izoblikovalo njegovo delo.«
»Banka me je obvestila, da mi ukinja račun v Švici. Kot so zapisali, so to storili v skladu z novo politiko zaprtja vseh računov posameznikov, ki so imeli kazensko kartoteko. Verjeli so (ali se pretvarjali, da verjamejo?), da sem bil na Kitajskem obsojen za kaznivo dejanje.«
»Podjetja so včasih zlahka izkoriščala velik bogati trg ZDA ter velikega in hitro rastočega kitajskega.«
»Veste, te banke so zelo arogantne. Tudi če to odločitev spremenijo, nisem pripravljen biti povezan z banko, ki ima tako čuden odnos s Kitajsko.«
»Ljudje bi morali pogledati ta dela in pomisliti, kaj bi lahko izgubili v prihodnosti. To je ... opozorilo o tem, kaj bomo izgubili, če ne bomo ukrepali.«