»To je vzorčen primer tega, na kar ves čas opozarjamo; mislim, da so glavna težava naših organizacij neznanje, pomanjkanje občutka odgovornosti do sočloveka in nezavedanje, da je mogoče zgled podjetja graditi tudi na skrbi za delavca.«
»Ker to področje ni urejeno, nam po nepotrebnem umirajo ljudje. Če ne vemo, kaj je treba preprečevati, potem tudi ne vemo, kako.«
»Ta velika tragedija je bila nepričakovana, a to še ne pomeni, da je ni bilo mogoče predvideti.«
»Žrtve, tako zaposleni kot obiskovalci, so upravičeno pričakovale, da lahko gredo na otok, in so bile prepričane, da so vpletene organizacije storile vse, kar bi morale, glede njihovega zdravja in varnosti.«
»Delavci se zdravijo, ampak to ni obravnavano kot poklicna bolezen, zato tudi delodajalec ne more odpraviti tveganj.«
»Ti ljudje potem praviloma umrejo kmalu po odhodu v pokoj, delodajalci pa potem trdijo, da ne vedo ničesar o poklicni bolezni.«
»Pri nas bodo ljudje lahko delali do 67. leta le, če bodo imeli delovna okolja, v katerih ne bodo trpeli zaradi poklicne bolezni.«
»Pozivamo jih, naj se evropskih volitev udeležijo in svoj glas namenijo tistim kandidatom, ki bodo v kampanji napovedali podporo spremembam zakonodaje na področju poklicnih bolezni.«