»Kreiranje praznikov je sicer značilnost političnega in religioznega prostora. Gre za ritualizacijo, ki je stalnica in jo človek potrebuje. (…) Potrošna kultura pozna prakse, ki so podobne ritualnim, a v bistvu gre za nekaj popolnoma drugega.«
»Za nas je to popolnoma umeten konstrukt, v resnici gre za začetek božične potrošnje.«
»Zasvojenost s spletnim nakupovanjem predstavlja enega izmed izzivov, povezanih z uporabo interneta, s katerim se sistematično ukvarjamo.«
»Danes je užitek nakupovanja v želji, v postopku nakupovanja, ne toliko v sami stvari, ki jo na koncu kupimo.«
»Kaj in kako nakupujete, je odvisno od tega, koliko denarja imate in kakšen je vaš kulturni kapital.«
»Danes pa so naše aspiracije neskončne. Ne želim si več dnevne sobe sosedov, ampak si želim dnevno sobo, kot jo vidim na Instagramu ali v neki reviji.«
»Tehnologija je morda najboljši primer produkcije nečesa vedno novega. Medtem ko je stari telefon še dober, je na trg prišel nov, s tehnološkimi izboljšavami ali pa z estetskimi spremembami.«
»Obdobja ugodnih nakupov se veselijo tudi goljufi. Nastavljajo nam pasti s privlačnimi oglasi, ki nas vabijo z mamljivimi 'posebnimi ponudbami' in 'izjemnimi popusti'. O teh 'neverjetnih priložnostih' nas obveščajo z množico elektronskih in SMS-sporočil ter z vztrajnimi klici. Če se ujamemo v past, blaga seveda nikoli ne dobimo, mnogim žrtvam pa goljufi celo izpraznejo bančni račun. Zato previdno.«
»Največkrat bodo strašili, da paketa ne morejo dostaviti, ker nimajo pravega naslova, da nas ni bilo doma, da je treba plačati le nekaj evrov za ponovno dostavo ali carino ipd.«
»Ponudniki skušajo potrošnike zvabiti v hiter nakup bodisi z visokimi popusti ali izredno nizkimi cenami za izdelke, ki so zelo popularni. Spletne strani so prevedene v slovenski jezik, kar pa še ne pomeni, da gre za slovenskega prodajalca.«
»Potrošniki so naročene izdelke plačali, pa pošiljka ni nikoli prispela.«
»Videti je, da so naraščajoča inflacija, občutne dražitve energentov in negotova prihodnost glede stabilnosti v Evropi spodbudile slovenske potrošnike k razmisleku in tudi nakupu žag, ki so jih uporabili za pripravo alternativnega kuriva – drv.«
»Čeprav nismo pričakovali povečanja števila spletnih kupcev, je v zadnjem letu njihovo število ponovno naraslo.«
»Bolj kot število novih spletnih kupcev narašča frekvenca spletnih nakupov pri obstoječih.«
»Dejstvo je, da slovenski uporabniki medmrežja vse pogosteje posegajo po spletnih nakupih, in razmere v družbi so to še dodatno pospešile.«
»Kategorija prehrane je dosegla neverjetno rast po vsem svetu.«
»Gre za potrošnike, starejše od 55 let, za katere sta značilna bolj tradicionalno vedenje in večja previdnost pri spletnem nakupovanju.«
»Letos se je vse obrnilo na glavo. Ljudje so začeli množično kupovati po spletu.«
»Najpomembnejše je, da so se določene skupine ljudi navadile na nakupovanje po spletu, kar bodo težko opustile.«
»V ZDA imajo dober primer prakse, ko umetna inteligenca kupcu ponudi podobne izdelke po znižani ceni.«
»Če kupim čevlje številka 42, zelo pomaga, če je spodaj opis, 'feels like 41,' torej, da je številka nekoliko manjša, zato bom vzel večjo.«
»Slovenci se počutijo bolje, če dobijo blago v roke in jo po tem plačajo, pa četudi so v škatli zapakirani kamni.«
»Če obstajajo zbirne točke na bencinskih črpalkah ali pa so paketomati na frekventnih lokacijah, s tem vendarle znižamo ogljični odtis.«
»To je bogastvo knjižnih vsebin, ki ljubiteljem knjig odpira možnost, da raziskujejo posamične založbe, avtorje, zvrsti ali zbirke in poleg založniške predstavitve lahko preberejo še avtorsko recenzijo, kar gotovo bogati slovenski knjižni prostor.«
»Knjiga je gotovo artikel, ki ga zlahka kupiš prek spleta. Bistveno lažje kot oblačilo. Knjiga je klasičnega formata, o njej si lahko prej nekaj preberem. V času zaprtih knjigarn in splošnih knjižnic se je spletno nakupovanje knjig povečalo povsod. Upam, da v času knjižnega sejma še bolj in bomo založniki vsaj približno nadomestili primanjkljaj zaradi covida-19.«
»Knjigarna v mentalnem smislu deluje povsem drugače od denimo knjižnih polic v trgovskem centru, saj ponuja celovit program. V knjigarno pride bralec, ki ima več časa in se mu ne mudi, pregleda več knjig in razmisli, katero bo kupil. To je mogoče nekdo, ki več desetletij kupuje knjige in ve, kaj išče. Zidane knjigarne kot celovit prostor ponudbe, knjig, knjižne kulture in dogodkov so nujne.«
»Če bi dala oceno o včerajšnjem obisku, bi rekla, da je bil zadržan, a z velikim nasmehom in zadovoljstvom kupcev. Ta zadržanost pa ni trenutna zadržanost. Prepričana sem, da bo zdravstvena kriza pustila globoke posledice v nakupnih navadah slovenskih potrošnikov.«