»Si za prvi cikel, ki je za začetek namenjen ljubljanskemu občinstvu, želijo, da bi se izkazal kot neke vrste promocijska kampanja s sporočilom, da je filme, še zlasti domače, vredno gledati v kinu zaradi platna, kakovosti slike in skupnostne oziroma družabne izkušnje.«
»Sicer pa upam, da bodo ne glede na vpliv družbenih medijev in nasploh vsesplošne 'udomačenosti', ki smo se je privadili med koronakrizo, živa glasba, klubska scena in nasploh nočno življenje ohranili pomembno vlogo v tudi življenju mlajših generacij.«
»Luč na odru se je ugasnila in takrat se je na balkonu res začel cirkus, slišali smo krike in osuplost. Vsi smo začeli vstajati in se ozirati tja. Začelo se je skandiranje 'ven, ven, ven', da bi jih spravili stran.«
»Rada bi se zahvalila ljudem, ki so danes zvečer prišli na šov v Manchestru. Cenim, da ste odšteli svoj denar, in hvaležna sem vsem, ki spoštujejo nastopajoče, ki bi vam radi priredili čudovito predstavo.«
»To niso karaoke. Hočemo, da ljudje uživajo v nastopih, za katere so plačali, da jih slišijo. Ko greš na nogometno tekmo, ne pričakuješ, da boš sam brcal žogo na stadionu Anfield ali pa da boš v Wimbledonu poprijel za lopar. Spoštujte nastopajoče in ljudi v občinstvu. Preprosto.«
»Vsi smo prestrašeni. Zdaj se tudi vidi, kdo je pravi direktor, ki je sposoben vodenja, koga pa so postavila interesna združenja.«
»Škoda v kulturi bo v prihodnjih letih ogromna. Na žalost je tudi populacija, ki hodi v gledališče, opero in na druge žive umetniške dogodke, stara 65 let in več, ta pa je tudi v času epidemije najbolj izpostavljena.«
»Kako bomo preživeli v prihodnjih dveh letih, je tudi vprašanje programske reorganizacije, da se ohrani občinstvo in pridobi novo.«