»V zadnjih mesecih in še posebej v zadnjih tednih je postalo tudi očitno, da so morebitne zamude pri našem načrtu posodobitve flote dodatno tveganje za dosego cilja.«
»Trajnostna goriva so dražja od tradicionalnih in preprosto nimamo dovolj kapacitet za množično pridelavo teh goriv.«
»Letalska industrija si je za tarčo zastavila minimalne izpuste do leta 2050, letalski prevozniki pa od te zaveze ne odstopajo.«
»V zadnjih mesecih in še posebej v zadnjih tednih je postalo tudi očitno, da so morebitne zamude pri našem načrtu posodobitve flote dodatno tveganje za dosego cilja.«
»Trajnostna goriva so dražja od tradicionalnih in preprosto nimamo dovolj kapacitet za množično pridelavo teh goriv.«
»Letalska industrija si je za tarčo zastavila minimalne izpuste do leta 2050, letalski prevozniki pa od te zaveze ne odstopajo.«
»Cilje EU-ja težko doseči«
»Novi izračuni Googla močno podcenjujejo svetovni učinek letalskega prometa na podnebje.«
»Razširjanje sankcij na titan ne bi bilo primerno.«
»Sankcije proti ruskemu titanu praktično ne bi škodile Rusiji, saj predstavljajo le majhen del tamkajšnjih izvoznih prihodkov. Vendar bi močno škodile celotni letalski in vesoljski industriji po Evropi.«
»To sem naredil zaradi svojih zaposlenih, zaradi okolja, v katerem živim, pa tudi zaradi celotne Slovenije, saj smo včeraj postavili temelj slovenske letalske industrije, ki bo lahko odslej konkurirala vsem največjim tujim igralcem. Ponosen sem, da smo podjetje prodali za eno največjih kupnin v zgodovini Slovenije.«
»Navdušeni smo nad sodelovanjem Textrona in Pipistrela. Skupaj bomo postali vodilni na področju trajnostnega letalstva. To bo pomembno za Slovenijo in Italijo, saj bo tu središče trajnostnega letalstva.«
»Upam, da bo moja poteza navdihnila tudi preostale slovenske gospodarstvenike, da bodo ob podobnih primerih del sredstev namenili lokalni skupnosti in tako vrnili okolju, iz katerega izhajajo.«
»Lastnik podjetja se je odločil, da verjetno skozi prodajo dobi novega partnerja, ki bo temu podjetju omogočil še večji in boljši razvoj.«
»Smo na pragu okrevanja, ki bo pospešilo povpraševanje, ustvarilo nova kakovostna delovna mesta.«
»V primeru, da ne bo okrevanja poletov na dolge razdalje, doživimo 'trd pristanek'.«
»Trenutni prihodki še zdaleč ne pokrijejo stroškov obratovanja. Karantene in omejitve, ki so v veljavi, z vsakim dnem peljejo evropska letališča bliže robu obstoja.«
»Letališča so stroške že oklestila do kosti, hkrati pa so se za preživetje krize močno zadolžila. Poleg tega so že morala odpustiti številne zelo kompetentne delavce. In vse to močno ogroža njihov obstoj.«
»A kljub krizi nam naš raznoliki portfelj, ki vključuje tudi vladne storitve, obrambni in vesoljski program, zagotavlja neko stabilnost in možnost, da se reorganiziramo za obdobje po krizi.«
»Ves ta denar bodo porabili za konsolidacijo ali prevzemanje novih podjetij in novih trgov.«
»10 odstotkov je dobrih 20.000 potnikov v juliju, lani pa jih je bilo nekaj več kot 200.000.«
»Vsa podjetja, ki so imela težave že pred covidom-19, zagotovo ne bodo preživela te jeseni in zime. Tudi tista, ki jih niso imela, imajo majhne možnosti, razen največjih.«
»Napovedi do konca leta so zelo negotove, pričakovati je, da bo obseg tedenskega letenja podoben takemu, kot ga imamo zdaj, oziroma morda bo še nekaj dodanih poletov.«
»Airbus se spopada z najhujšo krizo, ki jo je letalska industrija kadar koli izkusila.«
»Ker letalski promet najbrž ne bo okreval pred letom 2023 ali celo pred letom 2025, Airbus potrebuje dodatne ukrepe.«
»Znova obvladujemo 99 odstotkov ozemlja, ki smo ga izgubili med epidemijo.«
»Špance ob tem pozval, naj o fazah ne razmišljajo kot o tekmovanju.«
»Po našem mnenju mora država sodelovati z zasebnim sektorjem, ne zgolj v letalski industriji, in sooblikovati ustrezno poslovno okolje.«
»Take navedbe so popolnoma neutemeljene in znova poudarjamo nujnost sodelovanja, tudi med predsedovanjem v Svetu EU-ja.«
»Zaradi odločitve Emiratesa nimamo nobenih razlogov več, da bi nadaljevali proizvodnjo modela letal A380, čeprav smo se močno trudili in tekmovali z drugimi proizvajalci in družbami, kar pomeni, da bomo zadnjo dobavo teh letal izvedli leta 2021. Potniki z vsega sveta so uživali v letenju s tem modelom, zato je današnja odločitev boleča tako za nas kot vse ljubitelje 'superjumba'.«