»Za nas je bilo ključnega pomena, da bo film upošteval glas ljudi iz Pacifika, da bo skušal poglobljeno razumeti kulturo Tonga.«
»Leta 1932 je vlogo italijanskega prišleka Antonia 'Tonyja' Comonteja zavzel Paul Muni.«
»Tam so pokrajine, kakršne si mogoče predstavljaš na drugih planetih v našem osončju, ne pa na Zemlji.«
»Na snemanju je temperatura dosegla tudi 48 stopinj. Če postane prevroče, prekinejo delo. Ne spomnim se, pri kateri temperaturi, ampak na neki točki ne smeš več delati. Na neki način nas je prizemljilo, da smo bili v kostumih in da smo bili v stanju popolne izčrpanosti.«
»Peščeni portret je bil napisan v 20. stoletju. Slika takrat še oddaljeno prihodnost nafte, kapitalizma in izkoriščanja – pravzaprav pustošenja – naravnih virov. Danes je vse to še veliko hujše. Pred nami je zgodba o odraščanju, a tudi poziv k dejanjem, naslovljen na mlade.«
»Robert Downey, Jr., ki nesporno velja za enega najboljših igralcev rahlo samoironičnih vlog, je lik doktorja Dolittla – najbrž v želji, da bi se čim bolj oddaljil od železne vloge Iron Mana, ki ga je najbolj zaznamovala v zadnjih letih – spremenil v čudno živčno karikaturo, ki zaradi gestikulacije in ne prav posrečenega naglasa včasih spominja celo na piratskega Jacka Sparrowa. Le da je žal precej manj duhovit.«
»Kaj pa kritiki sploh vedo? Kritike niso pomembne ... Film je neverjetna, pogumna umetnina.«
»Od prvega pa do zadnjega prizora so mačke žalitev za oči ... in tudi za ušesa, kajti pesmi so bile izmaličene v nastopaške točke za zvezdnike v slabi mačji maškaradi.«
»Vse je mogoče«
»Še bolj prej«
»Tarča je torej zuckerbergovski piflar, a simpatičen ‒ v njem ni niti trohice samopašnega egoizma, ki ga naši tatici po navadi eksploatirata.«
»Besedna zveza 'dober moški' je zanjo oksimoron, opravka pa ima predvsem s teksaškimi cepci, ki iščejo lepo, a tiho okrasno ženo.«
»Ustvarjalci svojo nalogo opravili dobro, naredili so nekaj drugačnega.«
»Številne spletne komentarje zaradi spremenjene zgodbe je označil za popolno norost.«