»Dejstvo, da so se zdaj odločili, da bodo Prvo poglavje predvajali prej čez dan, zvečer pa še svetovno premiero filma Drugo poglavje, kaže ne le na njihovo prepričanje o tem, kako oba filma delujeta skupaj, ampak tudi na to, da podpirajo režiserjevo vizijo.«
»Beetlejuice Beetlejuice pomeni ne samo dolgo pričakovano vrnitev enega najbolj kultnih likov iz opusa Tima Burtona, pač pa je tudi potrditev izjemnega, vizionarskega talenta in mojstrske veščine enega največjih filmskih avtorjev svojega časa.«
»ikono sodobnega filma, ki je ustvarjala pod vodstvom največjih režiserjev zadnjih dveh desetletij in ki jo občinstvo obožuje«
»Pri Cannesu je seveda vse mogoče, mi pa vzbuja nelagodje, da Thierry Fremaux kar naprej govori, da preučuje situacijo, ne pove pa, kaj hoče narediti. Mi bomo izpeljali predvideni program, če v Cannesu še vedno premišljajo o svojih naslednjih korakih, potem ni nobenega dialoga.«
»Zelo sem vesel, da mladi poslušajo mojo glasbo. Na svojih koncertih opažam veliko mladih, in prve vrste imam še posebej rad, ker imam med koncertom boljšo komunikacijo z njimi. Mladi prepoznavajo resnico v moji glasbi. Danes je večina popglasbe popolnoma brez pomena, čustev in vsebine. V vsaki generaciji se najdejo ljudje, ki iščejo pomen v svojih življenjih. Zato na vsakem koraku spodbujam mlade, naj čim prej preberejo romana 1984 in Krasni novi svet. Ne s pametnimi telefoni, z branjem bomo našli pravo pot v življenju.«
»Ne morem kar naprej snemati filme o svojem očetu. (smeh) Ne glede na to, kako pomemben je bil zame. Moj oče mi predstavlja herojsko figuro. Kot mlad mož se je z ugovorom vesti najprej odrekel odhodu v vojsko, potem pa si je premislil in je šel nazaj, ne da bi se pri tem odrekel Jezusovim naukom. Šel je samo zato, da bi se lahko tudi sam boril proti nacistom. Potem pa je po nekaj mesecih vojne umrl. To je zgodba o junaku, a ne morem celo življenje snemati filmov o tem.«