»Kolesarji sodijo med ranljivejše udeležence cestnega prometa. Ugotavljamo pa, da velikokrat tudi sami prispevajo k nastanku nevarne situacije v prometu. Najpogosteje ne vozijo po pravilni strani ceste ali pravilni strani kolesarske steze in pogosto vozijo po površinah, ki niso namenjene kolesarjem.«
»Ne moremo več dopuščati takšne trivializacije nasilja na cestah. Tako kot vsi drugi udeleženci v prometu imajo tudi kolesarji in pešci, ki izberejo trajnostne in do okolja prijazne načine prevoza, temeljno pravico do varnosti.«
»Ozaveščanje je za razvoj kolesarjenja zelo pomembno, saj poleg urejene infrastrukture kolesarji potrebujejo tudi kakovostne informacije, ki vplivajo na njihovo obnašanje v prometu.«
»Za prometno varnost smo odgovorni prav vsi udeleženci v prometu. Če ste opiti, ne sedajte za volan. Naj vozi kdo, ki alkohola ni užival, ali pa uporabite javni prevoz. Skupaj poskrbimo za varnost na naših cestah.«
»Omejitve hitrosti v naseljih, območjih umirjenega prometa in območjih omejene hitrosti so namenjene predvsem zaščiti ranljivejših udeležencev v prometu, kot so pešci, kolesarji.«
»Nesreča se je zgodila, ker je voznik motornega kolesa pozabil, da mora voziti po desni strani in ne po levi, kot vozijo v Veliki Britaniji.«
»Omejitve hitrosti v naseljih, na območjih umirjenega prometa in območjih omejene hitrosti so namenjene predvsem zaščiti ranljivejših udeležencev v prometu, kot so pešci ali kolesarji.«
»Vožnja traktorjev in kmetijskih priključkov skozi vasi je bistveno nevarnejša predvsem za kolesarje in druge udeležence v prometu.«
»Kolesarji bodo namreč vozili po samostojnem kolesarskem pasu na vozišču mostu skupaj z avtobusi mestnega prometa.«
»Odločno se bom zavzemala za varnost, ki je temelj potniškega prometa.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju