»Cilj je ohraniti obstoječe redne mednarodne letalske linije in spodbuditi vzpostavitev novih rednih letalskih linij prevoznikov, ki so zaradi posledic pandemije covida-19 prenehali leteti v Slovenijo.«
»To so privlačne letalske linije, denimo mednarodne linijske povezave Frankfurt, Munchen, Amsterdam, Zurich ali Dunaj, in 15 rednih turističnih linij, med katerimi so priljubljene turistične destinacije Grčija, Turčija, Španija, Egipt, Francija in druge.«
»Smo izvozno usmerjeno gospodarstvo in lahko konkuriramo samo tako, da so naši gospodarstvenice in gospodarstveniki tudi fizično prisotni na svetovnih trgih, kar nam zagotavljajo ravno redne in zanesljive letalske linije.«
»Gre za res pomembno temo, ki ima zelo multiplikativen učinek, kako se bo Slovenija gospodarsko odrezala.«
»Stanje letalske povezljivosti Slovenije je v primerjavi z okrevanjem letalskega prometa drugje po svetu še vedno izjemno slabo.«
»Poslovneži odhajajo iz Ljubljane, ker nimajo povezav v regiji. Turisti ne prihajajo, kongresov ni v Ljubljani, hotelirji se pritožujejo, a oblast ne dela prav nič.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Zagotovili smo vir financiranja za letalske povezave v Sloveniji za dobo treh let.«
»Naša finančna ocena znaša 5,6 milijona evrov letno, temelji pa na tem, da bi za 255 dni v letu zagotovili deset letalskih povezav dnevno.«
»Kljub najvišjemu znesku pomoči v višini 50 odstotkov letaliških pristojbin, ki jih smernice Evropske komisije o državni pomoči letališčem in letalskim prevoznikom še dopuščajo, prvi rok razpisa ni prinesel želenih rezultatov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju