»Na direkciji imamo več kot 800 cestnih in nekaj več kot 60 železniških projektov in mi temu ne rečemo težave, ampak izzivi, ki jih absolutno sproti rešujemo.«
»Pri železniški infrastrukturi gre za drage projekte, a ne smemo gledati preozko, pač pa moramo upoštevati, da je pri teh projektih poskrbljeno tudi za precej cestne infrastrukture, kot so podvozi in nadvozi, protihrupna ograje in podobno.«
»Namesto dragega projekta, ki bo vodil v še več cestnega prometa, bi bilo treba sredstva usmeriti v ureditev železniške infrastrukture...«
»Železniški promet mora biti konkurenčnejši cestnemu prometu.«
»Vidimo ga kot ključni vzvod za zmanjšanje škodljivih izpustov in onesnaženja, ki ga prispeva promet, za izboljšanje varnosti v cestnem prometu, za zmanjšanje cestnih zamaškov in za množični prevoz tovora.«
»Prva ocenjena vrednost je pravzaprav vrednost, kjer ljudje, ki to delajo, še nimajo vseh konkretnih rešitev, da bi lahko zelo natančno izračunali ceno.«
»Imamo vse več domačih podjetij, ki so bila nekoč srednje velika, zdaj pa postajajo velika. Projektov bo zelo veliko. To je priložnost tudi zanje.«
»Po včerajšnjem velikem zemeljskem plazu so naše službe mobilizirane, da bi čim prej obnovile cestne in železniške storitve.«
»Ta projekt ni pomemben samo za Ljubljano, ni pomemben samo za potniški promet, ni pomemben samo za Slovenijo, ampak je vse to in še bistveno več. Na tem mestu se namreč stikajo najpomembnejši evropski železniški koridorji.«
»Z ustrezno neodvisno strokovno recenzijo projekta bo mogoče verodostojno dognati, ali je obseg načrtovane naložbe upravičen in potreben.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju