»Poudarjamo, da gre za poskus prevare in da banka tovrstnih podatkov nikoli ne pridobiva preko sporočil SMS.«
»Banke ali hranilnice od svojih strank ne bodo nikoli zahtevale, da vnašajo svoje osebne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih sporočil ali sporočil SMS. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro.«
»Gre za poskus prevare, banka nikoli ne poziva k pošiljanju osebnih podatkov.«
»Nikoli ne pridobiva podatkov o imetnikih plačilnih kartic prek spleta.«
»Zadnji dan dobivam cel kup sporočil od novinarjev, od vas, preko Facebooka, Instagrama, SMS-sporočil, vse živo.«
»SMS-sporočila omogočajo neposredno komunikacijo in dobro anonimnost, če je storilec pridobil zaupanje otroka.«
»Ste prejeli sporočilo v imenu Gorenjske banke? Ne klikajte, gre za phishing, ukradli vam bodo podatke o kreditni kartici.«
»Te maske niso bile nikoli dobavljene, gre za klasično prevaro.«
»Zdaj delamo odločilni korak, da bomo pridobili te podatke.«
»Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite o prejeti pošti ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju