»Prevarani potrošniki poročajo, da so na teh straneh obutev naročili in jo tudi plačali, a ta nikoli ni prispela na njihov dom ali pa so prejeli cenene ponaredke.«
»Zakon o varstvu potrošnikov ne razlikuje med možnostjo dostave blaga na dom ali prevzema v trgovini.«
»Veliko bo odvisno od proračuna posameznega potrošnika, pa tudi od vse višjega obiska spletne trgovine.«
»Uporabniki morajo biti previdni, saj spletni iskalniki pogosto prikazujejo tudi lažne trgovine med zadetki, ki lahko izgledajo skoraj identično kot prave.«
»V poplavi neverjetnih popustov bomo potrošniki tehtali, kdaj cena kaže na dober posel in kdaj na spletno goljufijo. Raje dobro preverimo spletno trgovino še pred nakupom, kot da denar nakažemo goljufu.«
»Težava fizičnih trgovin je, da so imele prej tako velik promet, da tega upada ne morejo pokriti niti z rastjo spletne prodaje ‒ ta sicer lahko nadomesti eno fizično trgovino, ne pa treh ali štirih.«
»Potrošnik, ki zaupa evropskemu sistemu, je v bistvu prevaran, saj ima na isti polici popolnoma različna živila in ta iz tretjih držav, to lahko trdimo z vso odgovornostjo do potrošnika, so slabša in običajno cenejša.«
»Prenehati moramo govoriti o potrošniku. Potrošniki so ljudje in samo ljudje.«
»Trgovina sledi željam potrošnikov, ki postajajo vse bolj zahtevni in okoljsko ozaveščeni.«
»V tej zgodbi sem bil prevaran, zdaj mi je žal.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju