»Edini cilj goljufov je od oškodovancev dobiti še več denarja.«
»V poplavi neverjetnih popustov bomo potrošniki tehtali, kdaj cena kaže na dober posel in kdaj na spletno goljufijo. Raje dobro preverimo spletno trgovino še pred nakupom, kot da denar nakažemo goljufu.«
»Z več denarja ne bi dobili več odmerkov.«
»bomo za več denarja dobili manj«
»Neznani storilec je oškodovancu poslal e-mail in ga poklical, pridobil podatke, ter z več nakazili odtujil več kot 165.000 evrov.«
»Ti ljudje so pripravljeni porabiti veliko časa, denarja in energije, da bi dosegli svoj cilj.«
»Samo v prvih petih mesecih letos smo od davčnih prihodkov dobili 385 milijonov več prilivov. Denar ni težava, denarja je dovolj.«
»Obdobja ugodnih nakupov se veselijo tudi goljufi. Nastavljajo nam pasti s privlačnimi oglasi, ki nas vabijo z mamljivimi 'posebnimi ponudbami' in 'izjemnimi popusti'. O teh 'neverjetnih priložnostih' nas obveščajo z množico elektronskih in SMS-sporočil ter z vztrajnimi klici. Če se ujamemo v past, blaga seveda nikoli ne dobimo, mnogim žrtvam pa goljufi celo izpraznejo bančni račun. Zato previdno.«
»Do osebe, ki jo je omrežil spletni goljuf, je treba pristopiti previdno in zvedavo.«
»Po navadi ne. Sploh v spletnih goljufijah, ko denar enkrat nakažemo, je zelo malo verjetno, da ga bomo dobili nazaj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju