»V ta namen so na ministrstvu v zadnjih mesecih pripravljali 'vizionarsko orientiran, predvsem pa ambiciozen' načrt vlaganja v železniško infrastrukturo za naslednjih 30 let, ki bo zahteval bistveno višja finančna sredstva kot do zdaj, pri čemer je Mihelič omenjal znesek 12 milijard evrov.«
»Sredstva za železniško infrastrukturo, torej za vzdrževanje in obnove, se v letu 2023 povečujejo za 173 milijonov evrov oziroma za 55 odstotkov. Kar verjamem, da je korak v pravo smer. Če želimo govoriti o zelenem, potem je treba železnicam dati prioriteto.«
»Načrt se veže na projekcijo porabe električne energije in infrastrukturo je treba na to pripraviti.«
»Današnje stanje je rezultat 30 let odsotnosti državne politike in vlaganja v to področje.«
»Cilj železniška infrastruktura.«
»Formula vlaganja v celoletno infrastrukturo je pravilna in jo je treba nadaljevati.«
»Zagotoviti je treba tudi večje investicije v posodobitev železniške infrastrukture in izboljšanje frekvence vlakov.«
»Gradimo primorsko, štajersko progo, na gorenjski smo prenovili žilo od Kranja do Jesenic, vključno s predorom. Železniško mrežo želimo posodobiti tako za hitrejši prevoz tovora kot za prevoz potnikov.«
»Samo v proračunih za naslednji dve leti je v vsakem predviden po več kot pol milijarde evrov.«
»V proračunu pogrešajo predvsem vlaganja v cestno infrastrukturo in stanovanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju