»Z žičnic, ki še stojijo, lahko rečem, da je na tla popadalo polovico hmelja. Tistega, ki pa je ostal gor, pa je oklestila toča.«
»Stali so deset minut, potem so se malo premaknili, pa deset minut stali, tako da večurnega stoječega čakanja v kabinah ni bilo.«
»Izhajamo iz empiričnih dokazov. Kabel se je strgal, sistem varnostnih zavor pa očitno ni deloval.«
»Jeklenica na prvem odseku kaninske žičnice, torej na odseku A-B, stebru štiri in pet, je zdrsnila iz kolesnih baterij, se pravi, iz tistih koles, ki držijo jeklenico v pravilnem položaju. Zdrsnila je dol, prestavila se je v nižji položaj, ni pa padla na tla. Kabina je ostala na jeklenici in obvisela nekaj metrov nad tlemi.«
»Gre za zelo atipično napako, ki jo je skozi redni protokol težko hitro odkriti.«
»To je prvi nujni korak, da bo Kanin sploh obstal ... Druga stvar pa je vprašanje, ali si država sploh lahko privošči zakon samo za eno od teh naprav, se pravi samo za Kanin.«
»Če pogledate točo, ki je padla na območjih, kjer ni obrambe pred točo, na primer na Krasu, Dolenjskem in Celjskem, in to, ki je padala na Dravskem polju in v Prekmurju, ni primerjave.«
»Največjo škodo sta povzročila veter in toča.«
»Nevihte bo spremljal okrepljen severni do severovzhodni veter, pričakujemo pa tudi udare strel, nalive, krajevno tudi točo.«
»Če se to ne bo zgodilo, bomo čez nekaj let začeli namesto na ministrstvo za infrastrukturo hoditi na ministrstvo za kulturo, saj bodo žičnice postale muzejske.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju