»Po moji oceni ni bilo razloga, da ga ne bi izbrali.«
»Sistem e-naročanja deluje odlično. Sistem pridobivanja podatkov iz zalednih sistemov pri izvajalcih zdravstvenih storitev ima pa še seveda cel kup nepravilnosti.«
»Naš interes je, da čim prej zagotovimo tudi to funkcionalnost.«
»V prihodnosti pa ne bo več takih napak, da bi nekje bile zapisane čakalne dobe, čeprav so bile storitve že opravljene in plačane.«
»V tem primeru ne vidim velike napake, ampak možnost strokovne ocene, ki bila danes drugačna.«
»Ni nobene potrebe, da bi za uveljavljanje zdravstvenih storitev morali naročiti osebno izkaznico.«
»Nujno je treba prečistiti čakalne sezname, prenoviti model e-naročanja, kajti ugotavljamo, da so podatki omejeno verodostojni.«
»Zaradi konstantnega povečevanja dnevnih obravnav je nemogoče še zagotavljati varno in kakovostno obravnavo v istem delovnem dnevu. Je pa za bolnike prednost to, da s tem dobijo jasen termin, kdaj bodo prejeli sistemsko zdravljenje.«
»Virus je po njenih ocenah izpostavil tudi pomen javnih storitev.«
»Po njihovi oceni se število tovrstnih nesreč povečuje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju