»Investicije v infrastrukturo javnih prevoznih sredstev so bistvene, hkrati pa je izjemno pomembno, da se vzporedno prenehajo subvencionirati letalski prevozniki in letališča.«
»Javno-zasebno partnerstvo je edina realna možnost za ustanovitev domačega letalskega prevoznika, če bo ta sploh ustanovljen.«
»Podatki namreč kažejo, da so bile državne subvencije letalskim prevoznikom v letih 2021 in 2022 učinkovite.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»Želim si, da bi se avtorji takšnih očitkov najprej obrnili na nas, da bi jim lahko pojasnili, kako številke kažejo nekaj povsem drugega.«
»Ker ne vodimo evidenc po posameznem prevozniku, niti jih po zakonu nismo dolžni voditi, vam lahko posredujemo samo približen podatek.«
»Po mojem mnenju je malo verjetno, da bi ta hip dobili svojo letalsko družbo. Vse nacionalne prevozniške družbe imajo izgubo. Ko bodo znane končne številke, bomo morali pogledati in videti, ali smo pripravljeni iti v to ali ne.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Če imamo partnerja z licenco, s sloti, z izkušnjami, ne bi začeli z ničle, kar je pomembno ne samo zaradi Evropske komisije, temveč tudi vseh drugih tehničnih težav.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju