»Naša finančna ocena znaša 5,6 milijona evrov letno, temelji pa na tem, da bi predvidoma za 255 dni v letu zagotovili 10 letalskih povezav dnevno.«
»Verjetnost, da boste udeleženi v letalski nesreči, četudi sedite na Boeingovem letalu, je torej izredno nizka.«
»Naša finančna ocena znaša 5,6 milijona evrov letno, temelji pa na tem, da bi za 255 dni v letu zagotovili deset letalskih povezav dnevno.«
»Po naših ocenah bodo podjetja v sektorju potrebovala od 70 do 80 milijard dolarjev (to je od približno 59 do 67 milijard evrov) dodatne pomoči. Sicer ne bodo preživeli.«
»Naš izračun je pokazal, da bi tukaj bila tudi vožnja z avtomobilom precej ugodnejša, kar se tiče ogljičnega odtisa, finančno pa sploh.«
»Ministrstvo pri izdaji dovoljenj preveri vrsto pogojev, ki so predvideni z veljavno zakonodajo s področja letalstva, in da sama nima diskrecijske pravice, da prepove izdajo tovrstnega dovoljenja.«
»Brezsramno početje je po Černačevem mnenju to, da 'zdaj pridejo isti ljudje v DZ z idejo, da bi ta zapitek, ki so ga v desetinah milijonov preko dokapitalizacij, ki so izginile neznano kam, ponovno plačevali davkoplačevalci, tokrat pa ne slovenskemu na prevozniku ampak tujim letalskim družbam preko subvencij'.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Država, če hoče imeti letalskega prevoznika., če hoče biti povezana s svetom, če hoče z letalskim prometom generiratri tudi druge zadeve, turizem, gospodarstvo, potem je interes države, da subvencionira svojega letalskega prevoznika in da ustvarja povezave s svetom, ki so ekonomsko in tudi drugače koristne za državo.«
»Po mojem mnenju je malo verjetno, da bi ta hip dobili svojo letalsko družbo. Vse nacionalne prevozniške družbe imajo izgubo. Ko bodo znane končne številke, bomo morali pogledati in videti, ali smo pripravljeni iti v to ali ne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju