»Vseh faz niti ni mogoče natančneje orisati, saj je Jemčev opus res obsežen, gotovo pa je, da se je prav v vsaki od njih izmojstril ter z gesto, barvo in svetlobo ustvaril prepoznaven likovni svet, ki živi zlasti v slikah velikih formatov.«
»Po načinu slikanja s plastenjem slikarskih nanosov in barvno monokromnostjo se približuje informelu, po učinku zamegljenosti podobe, skozi katero vdira posebna magična presvetljenost, pa svojemu učitelju Andreju Jemcu.«
»Predstavili smo že vsa stara slovenska mesta, ki slovijo po bogati dediščini in so širše prepoznana kot turistične destinacije, vendar serijo še nadaljujemo.«
»Tudi manjši ali pa mlajši kraji so polni zanimivih spomenikov in zgodb! Vsako mesto, ki smo ga do zdaj predstavili, mi je ljubo, morda pa je bilo posebno snemanje v Rogatcu.«
»Nekateri so bili zelo zvesti fotografski predlogi in so jo na neki način prevedli iz črno-belega v barvni svet, spet drugim pa je fotografija pomenila zgolj izhodišče za avtorsko zasnovano likovno delo, ki se vizualno in simbolno odmika od predloge.«
»Zato je zbirka nujno eklektična v tehnikah, slogu, ikonografiji in avtorski umetniški realizaciji; težnja projekta namreč ni v uniformnosti, temveč raznolikosti, katere izhodišče v fotografskem opusu Petra Nagliča pa je vendarle enovito.«
»Takšne teme so me navduševale že od otroštva dalje, ko sem 'požiral' poljudno-strokovne knjige s področij likovne umetnosti, etnologije in klasične glasbe.«
»Takšne teme so me navduševale že od otroštva dalje, ko sem 'požiral' poljudnostrokovne knjige s področij likovne umetnosti, etnologije in klasične glasbe.«
»Štirje televizijski in umetnostnozgodovinski kolegi – Breda Kovič, Jože Hudeček, Janez Lombergar in Iztok Premrov – so bili odlični pripovedovalci televizijskih zgodb o kulturni dediščini in likovni umetnosti ter so vsak na svoj način zaznamovali desetletja zgodovine Televizije Slovenija.«
»Premrov je bil tudi moj televizijski mentor in prvi urednik, bil je strokovno razgledan in človeško srčen, od njega sem se res veliko naučil.«